Tokie procesai kelia klausimų „Nabuko“ bankroto administratoriui, o nepatenkinti kreditoriai įsuko teismų karuselę, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Nors bankroto byla „Nabukui“ iškelta dar praėjusių metų gegužės pradžioje, šio gamintojo virtuvės baldų pirkėjai gali įsigyti: interneto svetainė veikia, atidaromi nauji salonai, kviečiama pasinaudoti ir akcijomis.
Dabar su „Nabuko“ ženklu dirbančios įmonės „Virtuvės baldų prekyba“ direktorius Eugenijus Mickūnas sako, kad prekės ženklą jis įsigijo praėjusiais metais, dar iki bendrovei iškėlus bankroto bylą. „Todėl, kad jis tuo metu vienintelis buvo parduodamas. Aš manau, kad jis vertas tų pinigų, kuriuos sumokėjau“, – apie priežastis, kodėl pirko ženklą, kalba E.Mickūnas. Jis nepanorėjo nurodyti, kokią sumą mokėjo už neblogai žinomą vardą.
Tačiau žinios apie su „Nabuko“ ženklu dirbančią bendrovę stebina bankrutuojančio „Nabuko“ administratorių Stasį Grigaliūną. Jis tvirtina, kad buvusių savininkų, pagrindinio akcininko, ne kartą teiravosi apie prekės ženklą, mat norinčiųjų jį įsigyti buvo ne vienas, tačiau aiškaus atsakymo apie tai, kad ženklas parduotas, jis tikino negavęs. „Aš jo klausiau kelis kartus, tačiau jis sakė, kad nežino, kur tie ženklai“, – sakė S.Grigaliūnas.
Buvęs didžiausias „Nabuko“ akcininkas ir generalinis direktorius Tomas Povilaika sako, kad vieną iš prekės ženklų pardavė praėjusių metų pradžioje – dar prieš kreipimąsi iškelti įmonei bankrotą. Jo teigimu, su viena bendrove, kurią įkūrė išeiviai iš „Nabuko“, vyko derybos ir sutarta parduoti prekės ženklą, pirkėjams įsipareigojant atlikti likusius neįvykdytus užsakymus.
E.Mickūnas neneigė – jo ir T.Povilaikos keliai buvo susikirtę: „Kadaise esame dirbę vienoje bendrovėje, buvome susitikę gyvenime“. T.Povilaika sako, kad E.Mickūnas yra trumpai dirbęs ir „Nabuke“, ir neneigia girdintis įtarimų dėl nesąžiningo bankroto ar dėl to, kad prekės ženklas perleistas pažįstamiems asmenims.