Nauja tendencija: pakuotės parduotuvėse mažėja, bet kainos auga

Šimtai prekių, nuo tualetinio popieriaus iki sausainių, nuolat brangsta jų pakuotėms mažėjant, rašo naujienų svetainė theguardian.com, remdamasi Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovės „Which?“ duomenimis.
Tualetinis popierius
Tualetinis popierius - viena iš prekių, kurių pakuotės dydis mažėja, bet kaina išlieka tokia pati / Photos.com

„Which?“, stebėdama mažmeninės prekybos rinką Didžiojoje Britanijoje, paskelbė, kad tarp populiariausių pabrangintų prekių, kurių pakuotės buvo sumažintos, yra tualetinio popieriaus rulonai, šokoladiniai sausainiai ir apelsinų sultys.

Tualetinio popieriaus gamintoja „Andrex“ sumažino viename rulone esančių popieriaus lapelių skaičių nuo 240 iki 221, bet kaina liko tokia pati – apie du svarai už keturis rulonus.

„McVitie's“ prekės ženklo šokoladinių sausainių pakuotės dydis nejučia buvo sumažintas nuo 332 iki 300 g. – kitaip tariant, daugiau nei 10 proc.

Britanijos prekybos tinkle „Tesco“ tokių sausainių pakuotė anksčiau kainavo 1,59 svaro, o po svorio sumažinimo pabrango iki 1,69 svaro.

Įprastinę „Tropicana“ obuolių ir spanguolių sulčių pakuotės talpą gamintojas nusprendė sumažinti nuo vieno litro iki 850 ml. – 15 proc., kainą palikdamas tokią pačią.

„Which?“ tyrėjai pabrėžia, kad šie pavyzdžiai nėra vieninteliai, bet patys naujausi. Prasidėjus finansų krizei ir sumažėjus atlyginimams, mažmenininkai ir gamintojai vis dažniau pradėjo mažint produktų dydžius palikdami tokias pačias arba nustatydami didesnes kainas, tikėdamiesi, kad vartotojai to nepastebės.

Kai kuriais atvejais gamintojai ir prekybininkai tokį gaminių pakuočių svorio mažinimą gina argumentuodami kova prieš nutukimo epidemiją, tačiau kai kurie apžvalgininkai įsitikinę, jog visa tai lemia tik noras daugiau uždirbti.

„Which?“ atliktos apklausos duomenimis, 78 proc. respondentų mano, jog yra neteisinga vartotojų neinformuoti apie sumažėjusį prekių svorį paliekant tą pačią kainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis