Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NDX energija“ didina investicijas Lenkijoje, investuoti Lietuvoje planų neturi

Grupės fizinių asmenų, „Vilniaus prekybos“ akcininkų valdoma bendrovė „NDX energija“ šiuo metu turimas lėšas investuoja Lenkijos rinkoje, o į likvidumu nepasižyminčias Baltijos šalių biržas nesižvalgo.
Akcijų birža
Akcijų birža / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Bendrovė “NDX energija„ jau porą metų vadovaujasi strategija investuoti ne Lietuvoje. Pasidairę po keletą Europos rinkų, apsistojome Lenkijoje ir dabar gilinamės į šią erdvę. Domimės maisto ir kitų greito apyvartumo prekių sektoriumi“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „NDX energijos“ valdybos pirmininkas Ignas Staškevičius.

Pirmasis „NDX energijos“ pirkinys Lenkijos rinkoje buvo maisto produktų gamintoja „Mispol“, kur šiuo metu įmonė kontroliuoja 51,54 proc. akcijų. Praėjusių metų pabaigoje Varšuvos biržoje „NDX energija“ įsigijo ir 0,238 proc. „Makarony Polskie“, 0,248 proc. „Grael“, 0,104 proc. „Pamapol“, 0,122 proc. „Wilbo“ akcijų.

„Neturime strategijos pirkti konkrečiai Varšuvos biržoje, tačiau įsigyti akcijų per biržą apsimoka, nes kaip akcininkas gali gauti daugiau informacijos apie įmonę ir užmegzti tiesioginius kontaktus su vadovybe. “Mispol„ įsigijimą taip pat pradėjome nuo akcijų pirkimo biržoje, vėliau perėjome prie tiesioginių investicijų“, – tvirtino I.Staškevičius.

Anot jo, „NDX energija“ nebus spekuliantė ir į Varšuvos biržą atėjo su ilgalaikiais ketinimais.

„Lietuvoje mes apskritai neturime investicinių planų. Mat mūsų akcininkų valdomos bendrovė jau yra daug investavusios Lietuvoje, tad “NDX energijai„ buvo iškeltas uždavinys geografiškai diversifikuoti grupės investicijas“, – teigė I.Staškevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos