04 26

Neatsakius į klausimus apie ateitį bankas užblokavo el. bankininkystę: negalėjo sumokėti komunalinių

SEB klientė Asta balandžio pradžioje netikėtai liko be elektroninės bankininkystės: šios paslaugos jai buvo užblokuotos. Nors bankas kaip priežastį nurodė neužpildytą kliento pažinimo anketą, terminas, iki kada reikia tą padaryti, dar nebuvo atėjęs. SEB pripažino, kad įvyko IT klaida ir paslaugas atblokavo. Visgi Asta tvirtino, kad istorija tuo nesibaigė – jai kelia pasipiktinimą, jog bankas anketoje reikalauja atskleisti ateities planus ir tikina, kad dalis šių klausimų – pertekliniai.
„SEB“ bankas
„SEB“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

SEB klientė Asta (pavardė redakcijai žinoma), sulaukusi iš banko prašymo užpildyti anketą, to daryti neskubėjo, nes dalis klausimų jai pasirodė pertekliniai.

„Klausimai visiškai nepagrįsti – pavyzdžiui: kiek ketinate artimiausiu metu įsigyti vertybinių popierių? Kokias sumas ketinate išleisti artimiausiu metu? Kokias sumas ketinate gauti artimiausiu metu?“ – kalbėdama su 15min klausimų pavyzdžius vardijo moteris.

Vis dėlto nors buvo nurodyta, kad anketą privaloma užpildyti iki birželio 11 dienos, balandžio 8 dieną moteris nustebo supratusi, kad nebegali naudotis internetine bankininkyste ir asmens identifikavimo funkcija elektroninėje erdvėje.

Skaitytojos nuotr./SEB anketa
Skaitytojos nuotr./SEB anketa

„Aš negaliu savęs identifikuoti per banką jungdamasi per valdžios vartus į e.sveikatą, paslaugų tiekėjų savitarnos portalus. Kitas apribojimas – aš negaliu atlikti mokėjimų, pavyzdžiui, sumokėti komunalinių mokesčių, nusipirkti bilietėlių į viešąjį transportą, negaliu atlikti rezervacijų viešbučiuose ir pan. Klausimas KODĖL? Juk pinigai – mano, už jų laikymą banko sąskaitoje moku pinigus, nepradelsiau nė vieno mokėjimo.

Mano sąskaitoje nėra anomalijų – t.y. netikėtai išaugusių įplaukų, kaupiamų didelių sumų, kurias kažkas neteisėtai prisijungęs galėtų išplauti ar neįprastai didelių mėnesinių išlaidų. Banke neturiu jokios paskolos. Tad kodėl mane reikėjo padaryti finansiškai neįgalia?“ – piktinosi su 15min susisiekusi SEB klientė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis