Negabaritinis krovinys sklandžiai riedėjo Klaipėdos miesto gatvėmis

Praėjusią savaitę bendrovėje „Klaipėdos Smeltė“ buvo perkrauti du sunkiasvoriai kroviniai: frakcionavimo kolona, sverianti 181 toną, ir 139 tonų būgnas.
„Klaipėdos Smeltėje“ perkrauta 181 toną sverianti kolona.
„Klaipėdos Smeltėje“ perkrauta 181 toną sverianti kolona. / „Klaipėdos Smeltės“ nuotr.

181 toną sverianti kolona yra didžiausias mobiliaisiais uosto kranais perkrautas krovinys Klaipėdos uosto istorijoje. Šiai operacijai panaudoti du „Liebherr“ kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia – 104 tonos. Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklos „Naftan“  (Novolopocke) renovavimui skirti įrengimai buvo pagaminti Ispanijoje. Krovinio gabenimą jūra atliko ir krovos operacijas užsakė kompanija UAB „Dealex Baltic“. Kliento vertinimu, perkrovimo darbai buvo įvykdyti sklandžiai ir profesionaliai. 

Transportuojant didelio gabarito krovinius neretai tenka šalinti kelyje atsiradusias kliūtis. Pasitelkiant modernią pervežimo įrangą bei puikiai savo darbą atlikus Klaipėdos miesto administracijos, gatvių apšvietimo darbuotojams, miesto teritorijoje neprireikė nupjauti nei vieno medžio, išsaugoti ir infrastruktūros objektai.

44 metrų ilgio krovinio gabenimą sausuma organizuoja kompanija UAB „Maretas“, kuri kolonos išvežimui specialiai užsakė dviejų dalių 24 ašių treilerį iš Čekijos. Transportavimo maršrutas iki gamyklos Baltarusijoje sudarys apie 850 kilometrų.

Kolona miesto gatvėmis judėjo rugsėjo 12-osios naktį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis