Nepaisant sudėtingo laikmečio, „carVertical“ pardavimo pajamos pernai augo 30 procentų

Aukšta infliacija, kylančios palūkanos ir karas Ukrainoje 2022 m. tapo nemenku iššūkiu daugumai Lietuvos įmonių. Visgi transporto priemonių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ šių įvykių kontekste sugebėjo išauginti pardavimo pajamas 30 proc. – nuo 17,7 mln. eurų 2021-aisiais iki 23,3 mln. eurų 2022-aisiais, rašoma „carVertical“ pranešime spaudai.
„CarVertical“
„CarVertical“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 2 Pelnas Finansai

„Per savo gyvavimo metus iš vietinio verslo tapome skaitmeninio eksporto įmone – šiuo metu mūsų pajamos Lietuvoje sudaro vos 5 proc. visos įmonės apyvartos“, – sako „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.

Naudotų automobilių rinkos iššūkiai ir posūkis į B2B sektorių

2022-ieji buvo permainingi ir didelės dalies įmonių augimas sulėtėjo. Lietuvos naudotų automobilių rinka po truputį rodo atsigavimo ženklus – per pirmąjį 2023 m. ketvirtį pardavimai augo 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Kadangi automobilių paklausa išlieka didelė, kainų mažėjimo artimiausiu metu tikėtis neverta.

„2022 m. paaugome beveik trečdaliu, nors galėjome augti ir dar daugiau. Visgi globalūs įvykiai, tokie kaip karas Ukrainoje, padarė didelę įtaką naudotų automobilių rinkai, ypatingai Europoje. Nors naudotų transporto priemonių pasiūla vis dar ganėtinai žema, situacija metų pabaigoje turėtų po truputį normalizuotis“, – pasakoja R.Medonis.

Nuo pat veiklos pradžios „carVertical“ buvo žinoma kaip B2C įmonė. Pastaraisiais metais tai ėmė keistis – įmonė išplėtė savo veiklą ir B2B segmente. 2022 m. įmonės B2B pardavimai paaugo 79 proc., kas rodo didelį potencialą ateityje.

Nauji duomenų šaltiniai ir nauja ataskaita dar labiau pagerins paslaugų kokybę

„carVertical“ transporto priemonių patikros platformos kokybė labiausiai priklauso nuo automobilių duomenų pasiekiamumo. 2022 m. įmonė prisitraukė naujų svarbių duomenų šaltinių – jų bendras sąrašas šiuo metu jau viršija tūkstantį. Šie duomenys atkeliauja iš draudimo bendrovių, nacionalinių registrų, teisėsaugos agentūrų ir kitų viešų bei privačių institucijų.

Praėjusiais metais „carVertical“ pradėjo veiklą keliose naujose rinkose, ėmė teikti motociklų istorijos patikros paslaugas ir ėmėsi naujų funkcijų kūrimo.

Didžiausia įmonės naujiena – iš pagrindų atnaujinta transporto priemonių istorijos ataskaita, kurios naujas dizainas ir struktūra leis vartotojams geriau suprasti pateiktą informaciją. Kartu su nauja vizualine produkto puse, buvo įdiegtos ir naujos funkcijos, kurios suteiks naudingų žinių tiek naudotų automobilių pirkėjams, tiek pardavėjams.

Siekia tapti ekosistema

Sėkmingų „carVertical“ finansinių metų ir ambicingų ateities planų dėka, įmonės komanda smarkiai išaugo. 2021 m. įmonėje dirbo 36 darbuotojai, 2022 m. – 76, o šiuo metu darbuotojų skaičius jau viršija 100 žmonių.

„Mes jau nesame 30 žmonių startuolis. Nuolat tobuliname globalius automobilių duomenų standartus ir laikome save rinkos vizionieriais. Su kiekvienu ketvirčiu tampame vis solidesne organizacija“, – sako R. Medonis.

Nors verslo sektorių lydintys iššūkiai tęsis ir šiais metais, „carVertical“ vadovas nusiteikęs optimistiškai. Sprendžiant iš pirmojo 2023 m. ketvirčio, įmonė turėtų iki metų galo pasiekti ne mažesnę nei 30 mln. eurų apyvartą.

„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir abejones. Tai padėjo mums tobulinti savo veiklos kryptį ir suteikė verslui ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri apima daug daugiau nei automobilio istorijos patikra“, – planais dalinasi R.Medonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų