Pirmasis tai pastebėjo komunikacijos agentūros vadovas Saugirdas Vaitulionis ir paskelbė apie tai įrašą savo feisbuko paskyroje.
Etiketėje parašyta, kad vynas pagamintas Lietuvoje, o juo prekiauja didmenininkė „Sanitex“. Šis lietuviškas vynas – stiprokas. Produkto aprašyme teigiama, kad tai yra „specialios technologijos vaisių ir uogų vynas“, 18 proc. stiprumo.
„Sanitex“ savo puslapyje šį produktą pristato kaip spirituotą vyną. Tiesa, po to, kai 15min pradėjo domėtis šiuo produktu, jis skubiai buvo pašalintas iš bendrovės svetainės.
„Dėkojame už pastebėjimą. Situaciją aiškinamės, todėl šiuo metu išsamiau pakomentuoti negalime“, – trumpai 15min pakomentavo „Sanitex“.
Panašu, kad lietuviškam vynui etiketę kūręs dizaineris ilgai neieškojo tinkančios nuotraukos ir panaudojo žurnalo „Love“ virželyje buvusią R.Huntington-Whiteley. Tiesa, nuotrauka publikuota jau senokai – 2010 metais.
Britų aktorė yra žinoma iš Holivudo filmų „Transformeriai: Tamsioji mėnulio pusė“ bei „Pašėlęs Maksas: Įtūžio kelias“. Ji taip pat išgarsėjo kaip „Victoria Secret“ modelis, o 2011 metais buvo mados namų „Burbery“ reklaminis veidas.
„Jei viskas ok, man tiesiog įdomu, kiek milijonų kainavo šitas reklaminis kontraktas, nes, manau, tai būtų brangiausias reklaminis veidas lietuviškų vynų istorijoje. Prabangūs tie mūsų vynai, vienok, jei net Holivudas mielai reklamuoti pasirašo“, – ironizuoja savo feisbuko paskyroje S.Vaitulionis.