Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 10 04

„Netflix“ ketina branginti abonementą, išvengiant reklamos

Didžiausia pasaulyje prenumeruojamos vaizdo transliacijų internetu paslaugos tiekėja „Netflix Inc.“ planuoja didinti savo abonemento, išvengiant reklamos, įkainius, pasibaigus Holivudo aktorių streikui, skelbia „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Netflix

Pasak šaltinių, „Netflix“ svarsto galimybę kelti kainas keliose šalyse, tačiau veikiausiai pradės nuo JAV ir Kanados.

Leidinys pažymi, kad šaltiniai neturi duomenų apie tai, kiek ir nuo kada šie įkainiai gali būti padidinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų