„Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas konstatuoja, kad prekybos centrų atnaujinimą diktuoja didėjanti konkurencija: „Prekių ženklų naujienų artimiausiu metu daug nebus, todėl reikia ieškoti įvairių kitų būdų, kaip tapti įdomesniems, patrauklesniems vartotojui.“ Anot jo, ši tendencija labiausiai matoma Rygoje ir Taline. Pasak jo, pastaruoju metu į atsinaujinimą investavusių, pavyzdžiui, Talino „Ulemiste“ ir Kauno „Megos“, prekybos centrų rezultatai po rekonstrukcijos pagerėjo.
R.Kalvaitienė sako, kad mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės sudarys naujų plėtros galimybių kitiems prekybininkams.
Neseniai rekonstruotis baigė keturi centrai: Vilniaus Šiaurės miestelyje esantis „Outlet parkas“, „Mega“ ir „Molas“ Kaune, „Saulės miestas“ Šiauliuose. „Ogmios“ grupės planai statyti naują prekybos centrą Pilaitės mikrorajone, sumažėjo Vilniaus „Vingio Akropolio“ projekto patrauklumas.