„NFQ Technologies“: prekybininkai nekaupia arba nepanaudoja generuojamų duomenų

Mažmeninės prekybos įmonės nepakankamai išnaudoja duomenų analitikos sprendimų teikiamas galimybes ir praleidžia progą geriau suprasti savo klientų elgseną bei optimizuoti verslo procesus, „Verslo žinioms“ teigė duomenų analitikos, mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto paslaugas teikiančios bendrovės „NFQ Technologies“, verslo vystymo vadovas Tadas Četkauskas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Pasak jo, nors prekybininkai kasdien generuoja itin didelius duomenų kiekius, dažniausiai jų nekaupia, praktiškai nepanaudoja: „Svarbu paminėti, kad mūsų prekybos sektorius neišnaudoja galimybių, kurių suteikia itin išvystyta „Apple“ ir „Google“ technologinė ekosistema, skirta pirkėjo identifikacijai, taip pat dar nedaugelis siūlo personalizuotų mokėjimo sprendimų, reta kuri siūlo trumpalaikio galiojimo kuponus ir kitas itin patogias klientui šių ekosistemų paslaugas“.

Pasak jo, susidaro įspūdis, kad įmonės verslo analitikos duomenis patiki įvairioms trečiųjų šalių sistemoms, pavyzdžiui, „Google Analytics“, kurios pateikia tik suvidurkintas ataskaitas apie esamą situaciją ir tendencijas, tačiau pačios įmonės nevaldo ir nekaupia savo pačių verslo generuojamų duomenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų