Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Norvegija steigia fondą kovai su atogrąžų miškų kirtimu Brazilijoje

Norvegija ketvirtadienį pranešė sieksianti surinkti 400 mln. JAV dolerių paskatinti Brazilijos ūkininkus nenaikinti atogrąžų miškų. Šalis steigia fondą, kurį remia ir tokios verslo milžinės, kaip „Unilever“ ir „Nestle“.
Iškirsti atogrąžų miškai Brazilijoje
Iškirsti atogrąžų miškai Brazilijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Apie tokį sprendimą buvo paskelbta Davose vykstančio Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) metu. Tokių pastangų tikslas yra reformuoti daug žalos darantį smulkųjį ūkininkavimą, kuris laikomas pagrindinis miškų nykimo Brazilijoje priežastimi.

PEF duomenimis, 2000-2012 metais Brazilijoje buvo iškirsta maždaug 2,3 mln. kvadratinių kilometrų atogrąžų miškų, kurie laikomi vienu paskutinių natūralių mechanizmų sugerti šiltnamio efektą sukeliančias dujas.

„Mūsų planetos ateitis priklauso nuo mūsų bendro gebėjimo apsaugoti ir atsodinti miškus precedento neturinčiu mastu“, – sakė Norvegijos ministrė pirmininkė Erna Solberg.

Naujasis fondas sieks padėti šalims, kurios yra atogrąžų miškų, įvykdyti savo įsipareigojimus pagal 2015 metais pasiektą JT Paryžiaus klimato susitarimą dėl pasaulinio atšilimo.

„Mes sveikiname sprendimą dėl tokio fondo ir tikime vyriausybių ir kompanijų bendradarbiavimu siekiant apsaugoti aplinka ir pamaitinti pasaulį“, – sakė Brazilijos jaunesnysis ministras klimato kaitos klausimams Evertonas Lucero.

Norvegijos vyriausybė įsipareigojo naujajam fondui skirti 100 mln. JAV dolerių. Planuojama, kad privatusis sektorius padės iki 2020 metų pasiekti užsibrėžtą 400 mln. JAV dolerių sumą.

Plataus vartojimo prekių gamybos milžinė „Unilever“ tapo pirmąja verslo sektoriaus atstove, pažadėjusia skirti šiam fondui lėšų – 25 mln. JAV dolerių per ateinančius penkerius metus. Paremti fondą žada ir „Carrefour“, „Marks & Spencer“, „Mars“ ir „Nestlé“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos