Pasak „Lukoil Baltijos“ generalinio direktoriaus pavaduotojo tiekimui ir logistikai Raimundo Dabravalskio, šį kainų mažinimą lėmė „Lukoil Baltija“ vykdomas benzino importas iš Švedijos ir pastangos pakeisti valstybės rezervo kaupimo tvarką, kad importuotojai užsienyje galėtų saugoti didesnę dalį atsargų, trečiadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Neste Lietuvos“ generalinis direktorius Gintaras Macijauskas taip pat mano, kad „Orlen Lietuva“ jaučia spaudimą. Anot jo, tai ne pirmas kartais, kai dėl importo „Orlen Lietuva“ buvo priversta mažinti kainą – panašių veiksmų ji ėmėsi 2004 metais, kai importuoti dyzeliną ėmėsi „Neste Lietuva“.
„Orlen Lietuva“ atstovo Jaceko Komaro teigimu, benzino kaina nuo spalio sumažinta visiems klientams, kurie turi degalų pirkimo sutartis šiems metams.
„Kainos nemažėjo vienam ar kitam klientui. Jei taip pasielgtume, tai Konkurencijos taryba jau pas mus sėdėtų“, – tvirtino J.Komaras.
Anot jo, panašios taktikos bendrovė imasi ne pirmą kartą, toks žingsnis žengtas ir 2008 metais, tad dabartinio piginimo nereikėtų tiesiogiai sieti su švediško benzino importu, nors įmonė visuomet stebi pokyčius rinkoje.
R.Dabravalskio teigimu, šis „Orlen Lietuvos“ žingsnis mažinti kainas nebus vienintelis.
„Aš tikiuosi, kad sudarydami kitų metų sutartis mes išsireikalausime, kad degalų kaina nukristų iki importo alternatyvos lygio“, – sakė „Lukoil Baltijos“ atstovas.