Padavėjai sukluskite – pagrindinės priežastys, kodėl klientai palieka arbatpinigių

Kavinių ir restoranų padavėjai, sukluskite – pasirodo, jūs esate pagrindinė priežastis, kodėl klientai palieka arbatpinigių. Tai paaiškėjo iš skaitytojų apklausos.
Arbatpinigiai. Ar būtina jų palikti kavinėje?
Arbatpinigiai. Ar būtina jų palikti kavinėje? / Fotolia nuotr.

Aiškėja, kad tik kas septintas turi nuostatą nepalikti arbatpinigių – vadinasi

visi likę linkę įvertinti kavinėje ar restorane praleistą laiką vienokia ar kitokia suma. Bet kas dažniausia lemia apsisprendimą?

Iš apklausos aiškėja, kad beveik du trečdaliai respondentų palieka arbatpinigių, nes jiems patinka aptarnavimas. Vadinasi, pasitempęs, klientą girdintis padavėjas dažniau gali tikėtis arbatpinigių.

Įdomu tai, kad, pagal apklausą, gera nuotaika lemia daugiau nei patiekalų ar gėrimų skonis – pagal tai klientai linkę palikti arbatpinigių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis