„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Padavėjai sukluskite – pagrindinės priežastys, kodėl klientai palieka arbatpinigių

Kavinių ir restoranų padavėjai, sukluskite – pasirodo, jūs esate pagrindinė priežastis, kodėl klientai palieka arbatpinigių. Tai paaiškėjo iš skaitytojų apklausos.
Arbatpinigiai. Ar būtina jų palikti kavinėje?
Arbatpinigiai. Ar būtina jų palikti kavinėje? / Fotolia nuotr.

Aiškėja, kad tik kas septintas turi nuostatą nepalikti arbatpinigių – vadinasi

visi likę linkę įvertinti kavinėje ar restorane praleistą laiką vienokia ar kitokia suma. Bet kas dažniausia lemia apsisprendimą?

Iš apklausos aiškėja, kad beveik du trečdaliai respondentų palieka arbatpinigių, nes jiems patinka aptarnavimas. Vadinasi, pasitempęs, klientą girdintis padavėjas dažniau gali tikėtis arbatpinigių.

Įdomu tai, kad, pagal apklausą, gera nuotaika lemia daugiau nei patiekalų ar gėrimų skonis – pagal tai klientai linkę palikti arbatpinigių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“