Pajuokų sulaukusi „Real is beautiful“ paskyra „Facebook“ išjungta

Ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse pašaipų sulaukusi Turizmo departamento paskyra „Facebook“ socialiniame tinkle „Real is beautiful“ nepasiekiama. Šioje paskyroje buvo patalpintos Slovakijoje darytos nuotraukos, kurios reklamavo Lietuvą.
„Lietuvišką“ žiemą Turizmo departamento finansuojamas projektas reklamuoja su nuotrauka iš Suomijos – ir tai tik vienas daugelio pavyzdžių
„Lietuvišką“ žiemą Turizmo departamento finansuojamas projektas reklamuoja su nuotrauka iš Suomijos – ir tai tik vienas daugelio pavyzdžių / 15min nuotr.

Turizmo departamento atstovė Gerda Butkuvienė 15min patvirtino, kad paskyra anglų kalba yra nepasiekiama. „Ji laikinai yra sustabdyta, nes nutraukta sutartis su bendrove „Turinio rinkodara“, kuri kėlė turinį, – informavo atstovė.

Primename, kad Lietuvos turizmo koncepciją „Real is Beautiful („Tikra yra gražu“) vykdė „Turinio rinkodara“ ir „Open Agency“. Skandalas kilo vasario mėnesį 15min paskelbus, kad „Facebook“ paskyroje Lietuvą turėjusios reprezentuoti nuotraukos buvo paimtos iš pigiai nuotraukas parduodančių portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“. Negana to, paaiškėjo, kad nuotraukose ne Lietuva, o Slovakija arba Suomija.

15min nuotr./Lietuvos turizmo reklamai – pigios nuotraukos iš kitų šalių
15min nuotr./Lietuvos turizmo reklamai – pigios nuotraukos iš kitų šalių

Projekto vertė – 140 tūkstančių eurų, o konkursą laimėjo įmonių konsorciumas su didžiausia pasiūlyta kaina.

Kilus skandalui posto neteko Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė, Lietuvoje „Real is Beautiful“ sulaukė didelės pašaipų ir memų bangos, o apie tai, kad Lietuva reklamuojasi Slovakijos vaizdais, parašė ir didžiosios pasaulio žiniasklaidos priemonės. Progos pasišaipyti nepraleido ir Lietuvos premjeras Saulius Skvernelis, publikavęs Europos Komisijos būstinės Briuselyje nuotrauką, bet parašęs, kad tai naujas Vyriausybės pastatas Karoliniškėse.

Facebook nuotr./Turizmo departamento kampanija prajuokino memų kūrėjus
Facebook nuotr./Turizmo departamento kampanija prajuokino memų kūrėjus

G.Butkuvienė penktadienį teigė, kad greitai bus skelbiamas naujas konkursas, o šūkio „Real is beautiful“ tikrai nebus atsisakoma.

„Naujas konkurso laimėtojas bus įpareigotas toliau kelti turinį šioje paskyroje. Kol jo nėra, tol paskyra yra laikinai nepasiekiama“, – sakė Turizmo departamento atstovė spaudai. Ji užtikrino, kad niekur nedings paskyros patiktukai. „Real is beautiful“ buvo sulaukusi 80 tūkstančių like paspaudimų.

„Real is beautiful“ paskyra socialiniame tinkle „Instragram“ neišjungta.

Pasak G.Butkuvienės, Ūkio ministerija „atkreipė dėmesį į klaidas“, ir pateikė išvadas. Į tai departamentas turėtų atsižvelgti.

Beje, „Facebook“ paskyros „Real is beautiful“ kitomis kalbomis veikia, tačiau jų turinį pildo departamento atstovybės kitose šalyse. „Ten ir turinys kiek kitoks“, – sakė G.Butkuvienė.

Turizmo departamentas prižiūri ir „Facebook“ paskyrą „Lietuva. O čia ar buvai?“. G.Butkuvienė paaiškino, kad ši paskyra skirta vietos turistams, keliaujantiems po Lietuvą. „Facebook“ galima rasti ir netikrą „Real is beautiful“ paskyrą, į kurią vartotojai kelia nuotraukas iš kitų šalių bei prirašo, kad tai vaizdai iš Lietuvos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis