Prekybininkai kyla į kovą vagimis: nori neįleisti į parduotuves pakartotinai apsivogusių

Prekybininkai siūlo, kad pakartotinai parduotuvėse apsivogusiems pirkėjams kurį laiką būtų uždrausta jose lankytis.
Nauja maisto parduotuvė Kaune
Nauja maisto parduotuvė Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Prekyba

„Mes norime žengti dar vieną žingsnelį prevencijos link, kad būtų galima į parduotuvę ar parduotuves mėnesį ar metus, čia jau turbūt teismas nuspręstų, (...) tiesiog neįleisti tų asmenų, kurie yra pakartotinai bausti administracine tvarka (už smulkias vagystes – BNS)“, – LRT radijui trečiadienį sakė Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė.

Jos teigimu, konkrečios tokio siūlomo draudimo detalės – jo terminas, kokiose parduotuvėse negalėtų lankytis pakartotinai apsivogę asmenys ir kt. – dar nėra aptartos.

Pasak R. Vainienės, šiuo metu Lietuvoje yra galimybė žmonių už chuliganišką elgesį neįleisti į renginius, pavyzdžiui – sporto varžybas.

Vartotojų aljanso viceprezidentas Rytis Jokubauskas palaiko prekybininkų siūlymą. Jo teigimu, vieninteliai klausimai – kaip toks draudimas būtų įgyvendinamas, ar nebūtų renkama perteklinė informacija apie vartotojus.

„Matyt, tas neįleidimas į parduotuves iš tikrųjų galėtų būti pakankamai veiksminga priemonė ir bent jau iš vartotojų pusės žiūrint, čia nematytume jokių vartotojų teisių pažeidimų“, – LRT radijui sakė R. Jokubauskas.

Lietuvos prekybos įmonių asociacija jau kreipėsi į Teisingumo ministeriją su pasiūlymu apsvarstyti galimybę Administracinių nusižengimų kodekse įtvirtinti draudimą lankytis parduotuvėse už jose padarytas pakartotines smulkias vagystes.

Pasak LRT radijo, Teisingumo ministerija asociacijos siūlymą ketina įvertinti per liepos mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis