Pajamos iš etikečių gamybos augo 21 proc., prekybos pavaromis ir automatizavimo elementais – 20 proc. Tiek gamybos apimtis, tiek pardavimus augino eksportas. Palyginti su 2009 m., kai eksportuota prekių už 11,39 mln. litų, 2010 m. eksporto apimtis šoktelėjo 36,4 proc. ir siekė 15,54 mln. litų.
„Pernai situacija grįžo į ankstesnę padėtį ir apyvarta vėl ėmė augti“, – sako UAB „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. Jo teigimu, 2010 m. sumažėjo poreikis prabangai skirtoms pakuotėms, tačiau augo paklausa kasdienio naudojimo produktams, todėl etikečių ir standartinių pakavimo medžiagų prekyba vyko labai tolygiai. Taip pat pastebima itin padidėjusi tokio pakavimo būdo, kaip produktų pakavimas apsauginėje (modifikuotoje) atmosferoje, paklausa.
„Pastebėjome, kad pernai Lietuvos įmonės nebuvo linkusios ilgalaikėms investicijoms į naujas pakavimo linijas ir inovatyvius pakavimo sprendimus, tačiau šių metų pradžia nuteikia optimistiškai – inžinerinė sritis atsigauna, įmonės vėl rengia projektus, planuoja investicijas“, – rinkos tendencijas įvardina V. Gumbaragis.
Bendrovės padalinio Latvijoje rezultatai rodo, jog pakavimo rinka atsigauna ir kaimyninėje šalyje. Pernai SIA „PakMarkas” pardavimai Latvijoje išaugo 12,37 proc. – iki 9,05 mln. litų. Konsoliduota „PakMarko” apyvarta Lietuvoje ir Latvijoje 2010 m. augo 8,17 proc. ir siekė 53,06 mln. litų.
Nuo 1994 m. veikianti lipnių etikečių, pakuočių spausdinimo, pakavimo ir ženklinimo įrenginių bei jų komponentų prekybos bendrovė „PakMarkas“ veikia Lietuvoje ir Latvijoje. 2005 m. bendrovė tapo pasaulinio socialiai atsakingų įmonių tinklo „Global Compact“ (http://www.globalcompact.lt) nare, įsipareigodama vykdyti savo veiklą remdamasi žmogaus teisių, darbuotojų teisių ir aplinkos apsaugos principais bei neprisidėti prie korupcijos plitimo. 2009 m. UAB „PakMarkas“ LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kartu su JT Vystymo programa Lietuvoje bei Ūkio ir Aplinkos ministerijomis buvo pripažinta „Metų darboviete“ smulkių ir vidutinių verslo įmonių kategorijoje.