Tačiau Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė sako, kad ši žinia platinama anksčiau laiko, nes sutartis su didžiausiu pasaulyje viešbučių tinklu dar nepasirašyta, rašo portalas delfi.lt.
Tai, kad kol kas su „Marriot“ pasirašytas tik ketinimų protokolas, bet ne sutartis dėl franšizės portalui patvirtino ir pats R. Navickas: „Sutartis kol kas yra derinama. Tačiau jau aišku, kad mūsų viešbučio prekės ženklas bus „Marriott by Marriott“.
Bet E. Šiškauskienė suabejojo tokiais teiginiais – ji aiškino, kad „Marriott“ turi ne vieną prekės ženklą, pavyzdžiui, „JW Marriott“, „Renaissance Hotels“, „The Delta Hotel by Marriott“ ir t.t., o kol nėra pasirašyta galutinė sutartis tarp investuotojo ir viešbučių tinklo, tol negali būti aišku, kokį prekės ženklą jis gaus. Ji delfi.lt taip pat nurodė, kad šiuo metu pasirašytas ketinimų protokolas praktiškai nieko nereiškia – tik tai, kad tinklui tiktų Palangoje siūloma vieta.