Nuotoliniu būdu tapusieji banko klientais vardija papildomas naudas, kurias iš karto pajuto: nereikia laukti eilėse, sutaupo laiko, neeikvoja kuro.
Kaip 15min komentavo „Luminor“ pardavimų departamento Lietuvoje vadovė Giedrė Blazgienė, per karantiną žmonės mažiau naudojosi bankomatais, daugiau atsiskaitė kortelėmis, interneto ar mobiliuoju banku.
„Sulaukdavome daug klausimų apie mokėjimo kortelių pristatymą paštu. Per tris mėnesius klientų, kurie užsisako kortelę gauti į namus paštu, skaičius išaugo nuo 60 iki 85 proc. Taip pat labai padidėjo susidomėjimas nuotolinėmis paslaugomis.
Vis daugiau žmonių supranta, kad bankinius klausimus galima išspręsti neinant į klientų konsultavimo centrus. Pastebime, kad vis aktyviau konsultuojamasi ne tik dėl kasdienių paslaugų – klausiama apie pensijų fondus, paskolas, investavimą ir kita“, – vardijo G.Blazgienė.
Nuotoliniu būdu banko klientu galima tapti per 20 minučių
Galimybę tapti „Luminor“ klientu nuotoliniu būdu bankas pristatė balandžio pabaigoje. Pasak banko atstovės, pilnametis Lietuvos Respublikos pilietis, kuris turi galiojantį asmens tapatybės dokumentą, tai padaryti gali labai lengvai, vos per 20 minučių.
Papildomai reikia tik įrenginio su vaizdo kamera (telefono, kompiuterio ar planšetės) bei „Smart-ID“ įrankio.
„Tapti banko klientu galima iš bet kurio pasaulio kampelio – gausite prieigą prie interneto banko, o mokėjimo kortelę atsiųsime paštu“, – sakė G.Blazgienė, kviesdama žmones rūpintis savo ir aptarnavimo sferoje dirbančių žmonių sveikata ir šiuo metu, jei tik įmanoma, naudotis nuotolinėmis paslaugomis, nes daugumą bankinių veiksmų galima atlikti neišėjus iš namų.
„Prašydami klientų iš anksto telefonu registruotis konsultacijai matome, jog pusę klausimų, dėl kurių klientai skambina norėdami užsiregistruoti gyvam vizitui, galime išspręsti telefonu“, – sakė banko atstovė.
Amžius – ne kliūtis
Jaunimas internete jaučiasi kaip žuvis vandenyje, tačiau akivaizdu, kad vis daugiau vyresnio amžiaus žmonių atgauna pasitikėjimą savimi, išmokdami savarankiškai tvarkyti reikalus internete arba telefonu.
„Amžius – ne kliūtis. Tikrai nemažai vyresnio amžiaus žmonių mūsų klientais tapo nuotoliniu būdu. Maža to, pastebime, kad būtent senjorai vertina galimybę mokėjimo kortelę gauti paštu, be apsilankymo fiziniame konsultavimo centre. Ypač tai išryškėjo pandemijos metu. Taip pat senjorai vis aktyviau naudojasi interneto banku“, – patvirtino G.Blazgienė.
Kaip pabrėžė pašnekovė, vis daugiau viešųjų paslaugų keliasi į skaitmeninę erdvę, tad kompiuterinio raštingumo poreikis aktualus išliks ir ateityje.