Panevėžiečiai po Naujųjų pasižadėjo sportuoti: abonementų pardavimai – padvigubėjo

Naujų metų pradžia dažnam mūsų tampa priežastimi pergalvoti savo gyvenimą ir pasižadėti keisti jo ritmą: pradėti sportuoti, sveikai maitintis, mesti žalingus įpročius ir t. t. Net 53 proc. lietuvių, Naujųjų metų proga pasižada kardinaliai keisti gyvenimą. Tas labiausiai pastebima sporto klubuose, kuriuose sausio mėnesį – klientų antplūdis.
Paslaugų teikimą atnaujinęs sporto klubas „Impuls“
Sporto klubas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Narysčių pardavimai – padvigubėjo

„Intero Gym“ sporto klubo vadovė Meda Maceikienė patvirtino, kad šventiniu laikotarpiu sporto klubo narysčių pardavimai – padvigubėjo.

„Dar prieš Kalėdas pastebėjome tendenciją, kad artimieji perka abonementus dovanoms. Na, o sausio pirmomis dienomis kasos aparatas tiesiog kaista nuo užsakymų“, – juokėsi ji.

M.Maceikienės teigimu, šie metai nėra kitokie. „Kasmet sausio pradžia yra metas kai žmonės pasižada daugiau sportuoti. Šiuo metu drąsiai galime sakyti, kad narysčių pardavimai padvigubėjo. Pagrinde klientai perka metines narystes, nes jos – pigesnės, todėl labiau apsimoka. Tačiau, įsigiję metines narystes, motyvaciją sportuoti praranda kai už lango pasirodo gražus oras. Tai įprastai būna gegužės mėnuo, nes iki tol panevėžiečiai intensyviai ruošiasi vasaros sezonui“, – pasakojo moteris.

Prašymai – net naktį

Klubo „FreeMotion“ įkūrėja Ernesta Glemžienė teigė, kad pastebimas 30 proc. narysčių pirkimo augimas.

„Kasmet pastebime tą pažadų bumą. Net praėjusią naktį gavome laišką iš žmogaus prašančio suformuoti sporto planą. Išties nudžiugino, kad panevėžiečiai net vidury nakties sugalvoja užsibrėžti tokį tikslą“, – kalbėjo ji.

„Gruodį pastebėjome, kad žmonės savo artimiesiems perka narystes dovanoms. Ypač perka kolegoms, vadovams bei antroms pusėms“, – paaiškino E.Glemžienė.

Na, o pasiteiravus, kokios trukmės narystes dažniausiai perka panevėžiečiai, įkūrėja tikino, kad viskas priklauso nuo jų biudžeto. „Pas mus populiariausios 3 mėn. narystės, bet tikrai yra kas perka metams“, – sakė moteris.

Pergalės skonis

Vis dėlto, įkūrėja ir trenerė E.Glemžienė pabrėžė, kad tokių naujametinių klientų motyvacija mažėja po 4-5 savaičių.

„Be abejo, mūsų tikslas motyvaciją didinti, todėl jei pastebime, kad klientas vietoje įprastų 3 apsilankymų per savaitę, atėjo tik 1 kartą, paklausiame kas nutiko. Kartais tai būna tiesiog žmogiški faktoriai, o kartais – kritusi motyvacija. Stengiamės motyvuoti, paskirti lengvesnius pratimus, kurie jam lengviau sekasi, kad jis vėl pajustų pergalės skonį ir norėtų toliau sportuoti“, – aiškino E.Glemžienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis