Panevėžys pirmą kartą įvertintas „Financial Times“ ekspertų

Panevėžys pirmą kartą pastebėtas miestų bei regionų verslo galimybes tarptautiniu mastu vertinančios „Financial Times“ ekspertų komandos. „Europos ateities miestai ir regionai 2022/2023“ reitinge miestas įvertintas už gebėjimą puikiai paskirstyti savo resursus.
Sekmadienis Panevėžyje
Panevėžys / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.
Temos: 1 Panevėžys

„Financial Times“ investicijų ekspertų komanda sudaro įvairius reitingus, kurių kasmet su nekantrumu laukia pasaulio investuotojai ir sprendimų priėmėjai. Kas dvejus metus skelbiamame „Europos ateities miestų reitinge“ miestai ir regionai vertinami pagal tam tikrus specifinius kriterijus.

Vasario 17 d. paskelbtame reitinge, konkurencingumo ir gebėjimų puikiai paskirstyti turimus resursus (angl. „Cost effectiveness“) kategorijoje „fDi Intellingence“ ekspertų komanda Panevėžiui skyrė ketvirtąją vietą. Į mikro Europos miestų dešimtuką patekusi Aukštaitijos sostinė aplenkė Kutno, Legnico, Strykovo (Lenkija) bei Vesprėmo, Sėkešfehėrvaro, Tatabanijos (Vengrija) miestus.

„Džiaugiamės, kad Panevėžys buvo pastebėtas ir įvertintas tarptautiniu mastu. Tai ne tik rodo miesto potencialą bei prisideda prie investicijų pritraukimo – šie reitingai tampa atspirties tašku Europos regionų bei miestų tarpusavio konkurencijoje pritraukiant naujas investicijas. Panevėžio plėtros agentūros komanda nuosekliai dirba ir mieste įgyvendina verslo aplinkos gerinimo iniciatyvas ir tiki, kad ateityje Panevėžys gali įsiveržti į lyderių gretas ir kitose reitingo kategorijose“, – sako Panevėžio plėtros agentūros direktorė Monika Miniotaitė.

„Europos ateities miestų ir regionų 2022/2023“ reitinge taip pat įvertintas Vilniaus ir Kaunas. Visą laimėtojų reitinge sąrašą galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis