„PanPay Europe“ – beveik 17 tūkst. eurų bauda už netinkamai laikytas klientų lėšas

Lietuvos banko Priežiūros tarnyba nustatė, kad elektroninių pinigų įstaiga UAB „PanPay Europe“ klientų pinigus laikė ne kredito įstaigoje ir už tai skyrė piniginę baudą. Apie tai rašoma pranešime žiniasklaidai.
Eurai
Eurai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Pagal Elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymą, bendrovė, pasirinkusi klientų lėšų atskyrimo ir apsaugos būdą, privalo klientų lėšas laikyti Lietuvos ar kitų Europos Sąjungos (ES) valstybių kredito įstaigose (bankuose, kredito unijose), centriniuose bankuose ar investuoti į saugų, likvidų ir mažos rizikos turtą. Tačiau UAB „PanPay Europe“ didelę dalį klientų lėšų laikė kitose ES šalyse registruotose elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigose ir taip pažeidė įstatymo reikalavimus“, – rašoma Lietuvos banko pranešime.

Už tai Lietuvos bankas skyrė įstaigai 16 800 eurų baudą. UAB „PanPay Europe“ teisės aktų reikalavimų jau laikosi, klientų pinigus pervesdama į įstatyme nurodytas įstaigas.

Priežiūros tarnyba taip pat nustatė, kad bendrovė Lietuvos bankui teikė neteisingą informaciją apie klientų lėšų likučius kredito, mokėjimo ir elektroninių pinigų įstaigose, buvusius 2018 m. trečiojo ir ketvirtojo ketvirčių pabaigoje bei 2019 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje. UAB „PanPay Europe“ netikslumus ištaisė birželio pabaigoje pateiktoje priežiūrai skirtoje ataskaitoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų