Paryžiaus aviacijos parodoje „Airbus“ pavyko smarkiai aplenkti „Boeing“

Europos aviacijos ir kosminių technologijų milžinė „Airbus“ praėjusią savaitę Le Buržė oro uoste vykusioje parodoje gavo 595 užsakymus (įskaitant patvirtintus užsakymus ir ketinimų susitarimus), palyginti su 234 užsakymais, kuriuos gavo JAV orlaivių gamintoja „Boeing“, rodo konsultacijų bendrovės „IBA.iQ“ duomenys.
„Airbus A380“
„Airbus A380“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Boeing AirBus Group

Populiariausiu orlaiviu aviacijos parodoje tapo čia pristatytas naujasis ilgųjų atstumų siauro fuzeliažo orlaivis „A321XLR“.

Pirmieji užsakymų pristatymai prasidės tik 2023 metais, tačiau viso pasaulio oro linijų bendrovės užsakė jau 226 tokius orlaivius (įskaičiuojant planuojamus užsakymus bei anksčiau pateiktų „Airbus“ orlaivių užsakymų koregavimą „A321XLR“ naudai).

Tikimasi, kad naujieji orlaiviai galės vykdyti iki 8,7 tūkst. kilometrų ilgio skrydžius, o tai yra 15 proc. daugiau nei tolimųjų skrydžių modelio A321LR įveikiami atstumai.

Pasak „Airbus“ atstovų, „A321XLR“ leis oro linijų bendrovėms sumažinti degalų sąnaudas vienam keleiviui 30 proc., palyginti su ankstesnės kartos orlaiviais. Manoma, kad naujuosius orlaivius bus galima naudoti mažiau apkrautoms tolimojo susisiekimo kryptims, kuriomis šiuo metu skraido plataus fuzeliažo orlaiviai.

Tuo tarpu bendrovei „Boeing“ paroda nebuvo sėkminga nuo pat pradžių – pirmąją parodos dieną bendrovė negavo nė vieno užsakymo.

Visgi vėliau amerikiečių koncernui pavyko nustebinti rinką gavus 200 užsakymų orlaivių „737 Max“, kurių skrydžiai buvo sustabdyti visame pasaulyje po dviejų aviakatastrofų, gamybai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų