Populiariausiu orlaiviu aviacijos parodoje tapo čia pristatytas naujasis ilgųjų atstumų siauro fuzeliažo orlaivis „A321XLR“.
Pirmieji užsakymų pristatymai prasidės tik 2023 metais, tačiau viso pasaulio oro linijų bendrovės užsakė jau 226 tokius orlaivius (įskaičiuojant planuojamus užsakymus bei anksčiau pateiktų „Airbus“ orlaivių užsakymų koregavimą „A321XLR“ naudai).
Tikimasi, kad naujieji orlaiviai galės vykdyti iki 8,7 tūkst. kilometrų ilgio skrydžius, o tai yra 15 proc. daugiau nei tolimųjų skrydžių modelio A321LR įveikiami atstumai.
Pasak „Airbus“ atstovų, „A321XLR“ leis oro linijų bendrovėms sumažinti degalų sąnaudas vienam keleiviui 30 proc., palyginti su ankstesnės kartos orlaiviais. Manoma, kad naujuosius orlaivius bus galima naudoti mažiau apkrautoms tolimojo susisiekimo kryptims, kuriomis šiuo metu skraido plataus fuzeliažo orlaiviai.
Tuo tarpu bendrovei „Boeing“ paroda nebuvo sėkminga nuo pat pradžių – pirmąją parodos dieną bendrovė negavo nė vieno užsakymo.
Visgi vėliau amerikiečių koncernui pavyko nustebinti rinką gavus 200 užsakymų orlaivių „737 Max“, kurių skrydžiai buvo sustabdyti visame pasaulyje po dviejų aviakatastrofų, gamybai.