Pasaulio skaitmeninio konkurencingumo indekse Lietuva pakilo į 22-ą vietą

Pasauliniame skaitmeninio konkurencingumo indekse Lietuva šiemet pakilo per 6 vietas į 22-ą poziciją tarp 67 valstybių.
Darbas iš namų
Darbas iš namų / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 Reitingai

Šveicarijos tarptautinio valdybos instituto IMD reitinge Lietuva užima aukščiausią vietą tarp Baltijos šalių aplenkusi Estiją, kuri nukrito iš 18-tos į 24-tą vietą, o Latvija pakilo dviem pozicijomis iki 38-tos, pirmadienį skelbia Inovacijų agentūra.

„Lietuvos skaitmenizacija vyksta sparčiu tempu ir matome, kad per metus ženkliai pagerėjo šalies vertinimas visose kategorijose. Pasaulinė bendruomenė pastebi Lietuvos pasirengimą ateities iššūkiams, verslo atsparumą ir gebėjimą prisitaikyti“, – pranešime sakė agentūros Tyrimų ir analizės skyriaus vadovė Kotryna Tamoševičienė.

Anot jos, Lietuvos pozicijos sparčiausiai gerėjo ten, kur Estijos pernai prastėjo, – pasirengimo ateičiai kategorijoje, kur šalis užima 17-tą vieta. 

Be to, Lietuvoje geriau negu Estijoje vertinamas verslo judrumas, taip pat tolerancija verslo rizikai. 

Pasak agentūros, Lietuva pagal valstybės sektoriaus kibernetinio saugumo pajėgumus šiemet yra 10-ta, pagal skaitmeninių viešųjų paslaugų kokybę – 21-a, pagal žinias vertinantį rodiklį – 23-čia, o pagal technologijas – 28-ta. 

K. Tamoševičienės teigimu, žinių kategorijoje geriausiai vertinami šalies talentai – Lietuva pagal šį rodiklį užima 21-ą, o pagal mokymus bei edukaciją – 24-tą vietą. 

Nepaisant to, anot K. Tamoševičienės, Lietuvos skaitmeninį konkurencingumą riboja robotikos panaudojimas švietimo institucijose.

Pirmasis reitinge yra Singapūras, antra – Šveicarija , trečia – Danija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis