Pasipiktino „Bilietai.lt“ taikomu mokesčiu už siuntimą el. paštu: „Tokia suma atrodo didelė“

Skaitytojas Marius negali patikėti, jog už renginio bilieto atsiuntimą į el. paštą turi susimokėti įmonei, nors tai – automatizuota procedūra, nereikalaujanti papildomų darbo rankų. Bendrovė paaiškino savo tokį sprendimą.
Mokestis už bilieto siuntimą
Mokestis už bilieto siuntimą / 15min.lt iliustracija

„Jeigu aš atsisakau mokėti absurdiškus 0,49 euro už tai, kad jūs man atsiųsite bilietus į elektroninį paštą, bilietų įsigyti negaliu? Tokia suma atrodo pakankamai didelė už pilnai automatizuotą procedūrą“, – piktinosi Marius.

Jis paminėjo, kad siuntimo alternatyvų yra, tik jos – dar brangesnės. Siuntimas „Omniva“ paštomatu ar registruotu laišku, pasinaudojant Lietuvos pašto paslaugomis, atsieitų 10 eurų.

„Esu įsitikinęs, jog yra pažeidžiamos mano, kaip vartotojo, teisės gauti įsigytą prekę be papildomo apmokestinimo“, – 15min teigė vyras.

Tuo tarpu „Bilietai.lt“ atstovai patikslino, kad tokia galimybė visgi yra – nemokamai bilietus galima atsiimti bilietų kasose.

O kodėl siuntimas el. paštu yra apmokestintas? „Bilietai.lt“ atstovai portalui 15min nurodė, kad tokiu būdu siekiama padengti bilietų pardavėjo patiriamus kaštus, susijusius su el. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.

Siuntimų paštomatu ar registruotu laišku kaina dar didesnė, nes, pasak įmonės atstovų, „pasirinkus vieną iš šių pristatymo būdų, bilietų pirkėjui bilietai bus atspausdinti ant firminių bilietų blankų ir supakuoti į firminius „Bilietai.lt“ vokus“. Be to, šių paslaugų mokestis taip pat padengia bilietų platintojo patiriamus kaštus, ruošiant bilietus išsiuntimui, formuojant užsakymus ir išsiunčiant.

Kokie reikalavimai yra numatyti?

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nurodė, jog verslininkai turi teisę patys nustatyti paslaugų įkainius, tačiau pardavėjo ir paslaugų teikėjo pareiga yra suteikti vartotojui aiškią ir neklaidinančią informaciją apie parduodamas prekes ir paslaugas, įskaitant kainas ir visus susijusius mokesčius.

„Apie įkainius privalo informuoti pirkėją iki sutarties sudarymo – bilietų įsigijimo.

Taigi ir šiuo atveju informacija vartotojui apie bilieto pristatymą ar jo siuntimą turėtų būti suteikta iki sutarties sudarymo. Paprastai, tokiais atvejais vartotojui yra suteikiama galimybė rinktis alternatyvą – bilietus įsigyti ir fiziškai, pavyzdžiui, bilietų pardavimo kasose“, – 15min komentavo VVTAT.

Šiuo atveju – viskas pagal reikalavimus. Apie pristatymo mokestį informuojama prieš susimokant už bilietą.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Pirkimas internetu
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Pirkimas internetu

Daugiau skundų dėl tokios situacijos VVTAT nėra sulaukusi, bet priminė, jog vartotojai yra kreipęsi dėl pinigų grąžinimo už bilieto siuntimą, kai renginys buvo atšauktas.

„Buvo keletas skundų, kai renginio organizatoriai atšaukė renginį ir bilietų platintojas grąžino pinigus už bilietą, bet negrąžino bilieto siuntimo mokesčio.

VVTAT priėmė sprendimą dėl siuntimo mokesčio grąžinimo – mokestis vartotojams buvo grąžintas. VVTAT yra ne kartą įspėjusi bendrovę „Bilietai.lt“, kad tokiais atvejais ir visi siuntimo mokesčiai turi būti grąžinti“, – teigė VVTAT.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų