11 13

Pasipiktino dėl „Maxima“ ir „Iki“ akcijų: „Turiu trenktis per visą miestą, o žadėtos prekės – tiesiog nėra“

Nors pirkėjai dažnai pasitiki reklamomis, viliojančiomis nuolaidomis ir prizais, ne visada šios akcijos atitinka lūkesčius. Dalis gyventojų skundžiasi, kad „Maxima“ ir „Iki“ skelbiamų akcijų metu dalinamų prekių už 1 centą kartais nesėkmingai tenka ieškoti per kelias parduotuves. Tuo tarpu prekybininkai tvirtina, kad nors šios prekės nuolat pildomos, klientai jas greitai išgraibsto.
"Maxima" ir "Iki"
"Maxima" ir "Iki"

Reklaminės akcijos, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo viliojančios, ne visada atneša naudą, kurios tikėtasi. Tokius nusiskundimus pateikė „Iki“ ir „Maxima“ pirkėjai, kurie pasijuto apvilti. Nors pirkėjai tikino „atitikę“ visas nurodytas sąlygas, reklamuojamų prizų negavo.

Savo ruožtu, prekybos tinklų „Maxima“ ir „Iki“ atstovai tikina, kad akcinės prekės „būna itin greitai išgraibstomos klientų“, todėl net ir tada, kai yra dedamos visos pastangos užtikrinant pakankamus akcinės prekės kiekius, to, deja, nepavyksta padaryti.

Nei žemuogių skonio jogurto, nei sūdytos lašišos nebuvo

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis