Paskelbtas pasaulyje perkamiausių prekės ženklų dešimtukas

Tyrimų bendrovė „Kantar Worldpanel“ paskelbė kasmetinį labiausiai pasaulyje perkamų prekės ženklų sąrašą. Iš viso bendrovė tiria 11 tūkstančių prekės ženklų pozicijas 35 šalių rinkose. Bendrovė vietą sąraše prekės ženklui skiria naudodamasi Klientų pasiekiamumo taškų sistema, kuri parodo, kiek namų ūkių visame pasaulyje ir kaip dažnai perka vienu ar kitu prekės ženklu pažymėtas prekes, rašo naujienų svetainė businessinsider.com.
Skalbiklis „Tide“
Skalbiklis „Tide“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

10. Buitinės chemijos milžinės „Procter and Gamble“ gaminami skalbimo milteliai „Tide“, kai kuriose šalyse vadinami „Alo“, „Vizir“ bei „Ace“.

9. Asmeninės higienos prekių linija „Dove“, prikausanti koncernui „Unilever“. Lyginant su 2014 m., šis prekės ženklas pakilo trimis pozicijomis.

8. Maisto produktų gamintojo „Unilever“ prieskonių mišinių, greitai pagaminamų sriubų ir sultinių prekės ženklas „Knorr“. Šis prekės ženklas 2015 m. sąraše nusileido viena pozicija, palyginus su 2014 m.

Gaiviųjų gėrimų prekės ženklo „Pepsi“ populiarumas visame pasaulyje smarkiai augo, tačiau nepaisant didelės plėtros, jis užima tik šeštą vietą.

7. Koncerno „PepsiCo“ traškučių prekės ženklas „Lay's“. Pastaraisiais metais „Kantar Worldpanel“ stebi vis didėjančią šių traškučių prekės ženklo skvarbą JAV ir Didžiosios Britanijos rinkose.

6. Gaiviųjų gėrimų prekės ženklo „Pepsi“ populiarumas visame pasaulyje smarkiai augo, tačiau nepaisant didelės plėtros, jis užima tik šeštą vietą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Pepsi
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Pepsi

5. Tirpios kavos prekės ženklas „Nescafe“. Nuo koncerno „Nestle“ produkto per pastaruosius metus nusisuko nemažai vartotojų. Dar 2014 m. šis prekės ženklas sąrašė užėmė ketvirtą vietą.

4. Muilas „Lifebuoy“. Koncerno „Unilever“ produktas orientuotas į besivystančias Afrikos, Azijos ir Lotynų Amerikos šalis ir juo siekiama pakeisti šių regionų gyventojų higienos įpročius, pavyzdžiui organizuojant švietimo kampanijas vaikams.

3. Greitai paruošiamų sriubų, padažų ir makaronų prekės ženklas „Maggi“ , lyginant su 2013 m., užleido savo pozicijas sąraše ir nukrito iš pirmos į trečią vietą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dantų pasta „Colgate“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dantų pasta „Colgate“
 

2. Dantų priežiūros produktai „Colgate“. Apskaičiuota, kad „Colgate“ produktus perka apie pusė visų pasaulio šalių namų ūkių.

1. Gaivusis gėrimas „Coca-Cola“. Šis prekės ženklas pirmauja jau trečius metus iš eilės ir vis dar dominuoja pasaulyje, tačiau jo populiarumas išsivysčiusiose šalyse, tokios kaip JAV, mažėja. Ekonomiškai stiprių šalių gyventojai vis dažniau iškeičia „Coca Cola“ į sveikesnius gėrimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis