10. Buitinės chemijos milžinės „Procter and Gamble“ gaminami skalbimo milteliai „Tide“, kai kuriose šalyse vadinami „Alo“, „Vizir“ bei „Ace“.
9. Asmeninės higienos prekių linija „Dove“, prikausanti koncernui „Unilever“. Lyginant su 2014 m., šis prekės ženklas pakilo trimis pozicijomis.
8. Maisto produktų gamintojo „Unilever“ prieskonių mišinių, greitai pagaminamų sriubų ir sultinių prekės ženklas „Knorr“. Šis prekės ženklas 2015 m. sąraše nusileido viena pozicija, palyginus su 2014 m.
Gaiviųjų gėrimų prekės ženklo „Pepsi“ populiarumas visame pasaulyje smarkiai augo, tačiau nepaisant didelės plėtros, jis užima tik šeštą vietą.
7. Koncerno „PepsiCo“ traškučių prekės ženklas „Lay's“. Pastaraisiais metais „Kantar Worldpanel“ stebi vis didėjančią šių traškučių prekės ženklo skvarbą JAV ir Didžiosios Britanijos rinkose.
6. Gaiviųjų gėrimų prekės ženklo „Pepsi“ populiarumas visame pasaulyje smarkiai augo, tačiau nepaisant didelės plėtros, jis užima tik šeštą vietą.
5. Tirpios kavos prekės ženklas „Nescafe“. Nuo koncerno „Nestle“ produkto per pastaruosius metus nusisuko nemažai vartotojų. Dar 2014 m. šis prekės ženklas sąrašė užėmė ketvirtą vietą.
4. Muilas „Lifebuoy“. Koncerno „Unilever“ produktas orientuotas į besivystančias Afrikos, Azijos ir Lotynų Amerikos šalis ir juo siekiama pakeisti šių regionų gyventojų higienos įpročius, pavyzdžiui organizuojant švietimo kampanijas vaikams.
3. Greitai paruošiamų sriubų, padažų ir makaronų prekės ženklas „Maggi“ , lyginant su 2013 m., užleido savo pozicijas sąraše ir nukrito iš pirmos į trečią vietą.
2. Dantų priežiūros produktai „Colgate“. Apskaičiuota, kad „Colgate“ produktus perka apie pusė visų pasaulio šalių namų ūkių.
1. Gaivusis gėrimas „Coca-Cola“. Šis prekės ženklas pirmauja jau trečius metus iš eilės ir vis dar dominuoja pasaulyje, tačiau jo populiarumas išsivysčiusiose šalyse, tokios kaip JAV, mažėja. Ekonomiškai stiprių šalių gyventojai vis dažniau iškeičia „Coca Cola“ į sveikesnius gėrimus.