Paskolinusi lojalumo kortelę moteris išvydo ištuštintus pinigus: „Norėčiau įspėti žmones“

Ar visada parduotuvėje skolinate lojalumo korteles jos paprašiusiems? O vėliau pasitikrinate, ar jūsų sukaupti taškai niekur nedingo? Gyventojai dalijasi papuolę į nemalonias situacijas, kada norėję pagelbėti liko apmauti. Tačiau prekybos tinklų atstovai pabrėžia: jūsų kortelė – jūsų atsakomybė.
Nuolaidų kortelės
Lojalumo kortelės / 15min.lt fotomontažas

Ištuštino lojalumo kortelę

„Sveiki, vakar dieną prekinausi „Maximoje“, o šalimoje kasoje prekinosi tokios mergaitės 11–14 metų ir paprašė paskolinti „Maximos“ kortelę, na, aišku, negaila juk paskolinti nuolaidos kortelę.

Po panaudojimo akies krašteliu matau, kad mergaitės spaudžia atsiskaityti „Maximos“ kortelės pinigais. Na, žinoma, joms pavyko ištuštinti mano sukauptus pinigus.

Aš po jų apsipirkimo paklausiau, ar smagu apvogti žmogų, tai nešė greit pėdas iš parduotuvės. Norėčiau įspėti žmones, kad geriau neskolintų kortelių, nes jei darai gerą, nereiškia, kad geru atsilyginama. Aišku, joms jau tikriausiai buvo pavykę ne kartą taip prasisukti, pamoką gavau neblogą“, – dalijamasi Gargždų feisbuko grupėje.

Kai kurie komentaruose rašo tokius atvejus žinantys, sako, kad tokie sukčiavimai yra populiarūs jau kurį laiką, todėl savitarnos kasose niekada neskolina lojalumo kortelių, tik įprastose kasose, mat yra užtikrinti, jog kasininkė svetimam asmeniui pinigų nenuskaitys.

Uostamiestyje gyvenanti Aurelija, kuri ir pasidalijo su 15min šia informacija, teigė, jog girdėdama apie tokius atvejus ir pati pastaruoju metu ne itin pasitikinti lojalumo kortelės parduotuvėse prašančiais. Paskutinįkart kortelės jos paprašė būtent paauglė.

„Buvau „Iki“ parduotuvėje ir susimėčiau, ar duoti jai kortelę“, – pasakojo ji.

Visgi ji neatsisakė, kortelę davė.

„Teko pasitikėti, bet tikrai buvo nejaukus momentas, o seniau dosniai kortelę dalindavau“, – sakė Aurelija.

Jūsų kortelė – jūsų rūpestis

Prekybos tinklai neneigia – tokių atvejų gali pasitaikyti ir jų, nors retai, išties nutinka. Klientai apie tai pasisako ir parduotuvių darbuotojams. Tačiau akcentuojama – jūsų kortelė yra jūsų asmeninis daiktas, kurį turėtumėte saugoti patys.

„Kuriam nors pirkėjui pamiršus ar neturint „Ačiū“ kortelės, pastebime, kad kiti klientai būna išties labai geranoriški ir savo kortelę paskolina.

Visgi savo pirkėjams labai rekomenduojame naudotis ir turėti savo „Ačiū“ kortelę bei atsakingai ją saugoti, kad „Ačiū“ kortele nepasinaudotų tretieji asmenys, o, jūsų minimu atveju, paskolinus nenuskaičiuotų kortelėje sukauptų pinigų“, – 15min komentavo „Maxima“ atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Tai pabrėžė ir „Iki“ atstovė Gintarė Kitovė: „Iki“ lojalumo kortelė, ir virtuali, ir fizinė, yra asmeninė, skirta konkrečiam asmeniui ir poreikiams.“

Tuo metu „Rimi“ atstovė Eglė Krasauskienė teigė, jog prekybos tinklas tokių atvejų nefiksuoja ir tai aiškina pirkėjų sąmoningumu.

Ji paragino ir toliau visada naudotis tik savo lojalumo kortelėmis, mat tokiu būdu galima ne tik kaupti pinigus nuo išleistos sumos, bet ir pasinaudoti asmeniniais pasiūlymais, sugeneruotais pagal pirkimo istoriją ir įpročius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis