Anot bankroto administratoriaus, šiuo metu „Snoras“ yra sėkmingai įvykdęs įskaitymo procedūras daugiau nei 70 proc. sumų, prieinamų įskaitymui pagal klientų įsipareigojimus bankui, kurių mokėjimo terminas suėjo. Likusios klientų lėšos artimiausiu metu bus naudojamos įsipareigojimams, kurių mokėjimo terminas sueina, laipsniškam dengimui.
Bankroto administratoriaus teigimu, nors tam tikrą laiką po paskelbimo apie „Snoro“ bankrotą klientai negalėjo mokėti įmokų pagal turimų paskolų grafikus, dabar paskolų tvarkymo galimybė yra atkurta, o klientams priminta tvarkyti savo paskolas taip, kaip numatyta jų paskolų sutartyse su banku.
Atsižvelgdamas į situaciją bankroto administratorius daugeliui klientų neskaičiavo delspinigių nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2012 m. vasario 1 d. Tačiau dabar paskolų įskaitymo procedūra yra vykdoma, o visi galimi neaiškumai dėl nesumokėtų paskolų likučių yra išspręsti, tad paskolos turi būti dengiamos pagal sutartus grafikus.
„Pripažįstu, kad mūsų klientams kilo tam tikrų problemų ir abejonių dėl jų paskolų dengimo pirmaisiais mėnesiais po bankroto paskelbimo ir iki įskaitymo proceso įgyvendinimo pradžios. Noriu priminti mūsų klientams, kad visus įsipareigojimus bankui būtina mokėti tinkamai ir laiku. Klientams, nemokantiems paskolų pagal grafikus, tai gali daug kainuoti, nes bus pradėtos brangios juridinės paskolų išieškojimo procedūros“, – teigė bankroto administratorius N.Cooperis.