Atvejai kartojasi
Į 15min redakciją jau ne kartą kreipėsi bendrove nusivylę klientai, turintys sąskaitą šioje mokėjimo bendrovėje. Ne kartą jie įtarė galimą duomenų nutekėjimą „Paysera“ sistemose, kas ir lėmė, kad iš jų sąskaitų atlikti mįslingi atsiskaitymai.
Tuo metu bendrovė prieš kurį laiką teigė, kad kortelės duomenys veikiausiai nutekėjo klientų naudotoje kokioje nors nesaugioje svetainėje arba įrenginiuose, o ne jų sistemose. Vėliau redakcijai pranešė pradėsiantys vidinį tyrimą.
„Paysera“ atkreipė dėmesį į tai, kad 15min kai kuriais aprašytais atvejais keli šaltiniai pripažino, kad vis dėlto jie gavo sukčių SMS ir paspaudė neaiškias nuorodas. „Paysera“ tvirtinimu, Lietuvos bankas atmetė du skundus. Vis dėlto pastarasis 15min patvirtinti, kad tai būtent 15min aprašyti atvejai negalėjo, tačiau teigė, kad bent vienas atvejis išties buvo, kai kaltas pats klientas, pakliuvęs į sukčių pinkles. Apie vieną tokių atvejų Lietuvos bankas buvo skelbęs savo interneto svetainėje. Tiesa, banko svetainėje galima rasti ir ginčų sprendimų, kai bendrovė buvo įpareigota grąžinti klientams mįslingai iš sąskaitos dingusius pinigus. Lietuvos bankas pažymi, kad kiekvienas atvejis individualus ir nagrinėjamas atskirai.
15min, sulaukusi dar vieno kliento skundo, kuriame jis teigia netekęs pinigų ir įtariantis masinį klientų informacijos nutekinimą, pasidomėjo, kodėl dar vienam klientui taip nutiko, kodėl panašūs atvejai vis kartojasi ir ką atskleidė planuotas vidinis įmonės tyrimas?