02 11 /16:53

„Paysera“ patyrė kibernetinę ataką, sutriko įmonės paslaugos

Finansinių technologijų įmonė „Paysera“ praneša atkurianti paslaugų veikimą po patirtos DDos atakos prieš įmonės infrastruktūrą. Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai galėjo patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą.
Paysera
Paysera / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Paysera“ praneša fiksuojanti DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataką prieš įmonės infrastruktūrą. Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai gali patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą“, – pranešime teigė bendrovė.

„Paysera“ atstovas spaudai Aleksas Rozentalis 15min teigė, kad susiduria su ataka, kuri turi įtakos greitaveikai ir paslaugų prieinamumui. „Įtakos asmens duomenų ar pinigų saugumui neturi“, – tikino jis.

Bendrovės pranešime teigiama, kad „Paysera“ IT specialistų komanda aktyviai dirba, siekdama pašalinti trikdžius ir atkurti įprastą paslaugų teikimą.

Apie paslaugų atkūrimą bendrovė žada informuoti atskiru pranešimu. A.Rozentalis ragino klientus sekti sistemų būklę čia.

Atkūrė paslaugų veikimą

Bendrovė suvaldė pagrindinį atakos šaltinį ir atkūrė paslaugų veikimą, tačiau dar kurį laiką gali pasitaikyti atvejų, kai daliai klientų nepavyks atsiskaityti ar priimti mokėjimų, arba šios operacijos vyks lėčiau nei įprastai.

DDoS ataka – tai lavina užklausų vienu metu, taip sukurianti spūstį ir neleidžianti paprastiems vartotojams pasiekti paslaugų. Ataka buvo nukreipta tik į sistemų pasiekiamumą ir veikimo greitį bei neturėjo įtakos asmeninių duomenų ar pinigų saugumui.

Pažymėtina, kad daugiau nei 2 valandas trukęs paslaugų neveikimas dėl DDos atakos yra ilgiausias bendrovės paslaugų neveikimo periodas nuo 2020 m. rudens.

„Paysera“ praėjusių metų pabaigoje iš licencijos netekusios finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ įsigijo 147 savitarnos mokėjimo terminalus, iš jų dalis jau veikia gydymo įstaigose, pavyzdžiui, Panevėžio rajono, Šiaulių centro poliklinikose, Marijampolės ligoninėje.

„Paysera“ 2024 metų pabaigoje skelbė, kad „foxbox“ terminalų paslaugos, įskaitant mokėjimo funkcijas, bus visiškai atnaujintos per du mėnesius, o ši investicija atsipirks per maždaug dvejus metus. Didžioji dalis, arba 80 proc. terminalų įrengti gydymo įstaigose.

Pagrindinė „Payseros“ veikla – e. prekybos mokėjimai, tačiau įmonė skelbia pastaruoju metu investuojanti į fizinių atsiskaitymų rinkos plėtrą. Be „Foxpay“ terminalų, ji pernai įsigijo įmonės „Brand Lions“ sukurtą virtualią kasą, valdo bankomatų tinklą.

„Paysera“ skelbia kasmet aptarnaujanti e. mokėjimų už maždaug 1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“