Verslininkas Arnas Grigaliūnas, „Paysera“ klientas, jau mėnesį negali pasinaudoti savo sąskaitoje turimais 1000 eurų, mat jie įmonės „Paysera“ buvo per klaidą rezervuoti ir iki šiol tebėra įšaldyti. Nepaisant ilgų susirašinėjimų ir skambučių įmonės atstovams, problema ir liko neišspręsta. Kada klientas galės prieiti prie savo turimų sąskaitoje pinigų, taip ir lieka neaišku.
„Paskyra neblokuota, naudotis galime, tik 1000 eurų yra rezervuoti nuo gruodžio 27 d. Ir tai jau antras kartas. Pirmą kartą išsprendė per 3 savaites po ne vieno skambučio ir el. laiško. Dabar skambučiai ir susirašinėjimai tęsiasi nuo minėtos gruodžio 27d.“, – 15min pasakojo Arnas.
Jo teigimu, praėjusią savaitę jis iš „Paysera“ sulaukė skambučio, kurio metu įmonės atstovė esą patvirtino, kad problemos sprendimas nukeliamas neribotam laikui. Vyro persiųstuose susirašinėjimuose su įmone taip pat teigiama, kad tikslaus problemos išsprendimo termino neįmanoma įvardyti, tačiau pažymima, jog sutrikimas yra techninis, o už tai atsakingas programuotojų skyrius dirba „ties juo“.
Klientas laiškuose raminamas, kad „neteisingai rezervuotos lėšos niekur nedingo, jos vis dar tebėra sąskaitoje ir nebuvo nurašytos“.
„Atsiprašome dėl užsitęsusio sprendimo laiko – matome, kad atsakinga komanda jau identifikavo sutrikimų priežastį ir ruošia ilgalaikį sprendimą. Neteisingas rezervacijas tikimės pašalinti šią savaitę“, – žadama viename iš klientui siųstų laiškų.
„Paysera“: darome viską, kad pašalintume klaidą programiniame kode
„Paysera“ atstovas žiniasklaidai Aleksas Rozentalis 15min patvirtino, kad problema išties identifikuota, tai – programinio kodo klaida.
Jo teigimu, dėl finansų įstaigoms taikomų asmens duomenų ir paslapties su klientu principų konkrečių atvejų detalizuoti ir jų viešinti negalima.
„Bet kalbant apskritai, dėl programinio kodo klaidos SMS žinučių siuntimo platformoje „LightSMS“ keletui šios platformos naudotojų buvo papildomai rezervuotos lėšos (pinigai sąskaitoje yra, tačiau naudotis laikinai nėra galimybės). „LightSMS“ platforma priklauso „Paysera“, tačiau kodą programavo išorinis tiekėjas, todėl rezervacijos priežastis aiškinamės“, – tikino A.Rozentalis.
Jis teigė suprantąs klientų lūkestį laisvai naudotis savo lėšomis ir apgailestaujantis už sukeltus nepatogumus.
„Darome viską, kad pašalintume klaidą programiniame kode, rezervuoti pinigai būtų atlaisvinti ir šios platformos naudotojams panašūs atvejai ateityje nepasikartotų“, – 15min teigė jis.
A.Rozentalio aiškinimu, rezervacija vyksta kaip avansinis mokėjimas planuojamiems SMS ir tik pasibaigus mėnesiui nurašomi pinigai ir išrašoma sąskaita už šią paslaugą, t.y. pinigai nėra nurašyti.
Išėjus straipsniui, penktadienio vakarą A.Grigaliūnas pranešė, kad jo problema išspręsta.
Negalėjo nei uždaryti sąskaitos, nei prieiti prie savo pinigų
Tai ne pirmas įmonės kliento skundas pastaruoju metu.
15min rašė, kad prieš du mėnesius elektroninio atsiskaitymo paslaugas teikiančioje įmonėje „Paysera“ bendrovės sąskaitą atsidaręs verslininkas Audrius Klimas niekaip negalėjo nei prieiti prie savo pinigų, nei vėliau – uždaryti šios sąskaitos ir atgauti joje turimas lėšas.
Galiausiai šiuo atveju ėmus domėtis 15min, jis gavo pranešimą, kad sąskaita uždaryta, o pinigai bus grąžinti.