„Paysera“ generalinio direktoriaus Marijaus Plančiūno teigimu, Baltijos šalių gyventojai, apsipirkdami interneto parduotuvėse „Juodojo penktadienio“ išpardavimų metu, išleido apie 28 proc. daugiau nei įprastą lapkričio dieną.
„Diskusijos apie infliaciją ir perteklinį vartojimą praėjusią savaitę, ko gero, liko šiek tiek nuošalyje. Nugalėjo noras įsikrauti geromis emocijomis, tad pirkėjai plačiau atvėrė pinigines.
Pirkimai internetinėse parduotuvėse ėmė kilti jau trečiadienį, ketvirtadienį išlaikė augimą, o kulminaciją pasiekė penktadienį, kai 50 proc. viršijo ankstesnių savaitės dienų vidurkį“, – sako Marijus Plančiūnas, „Paysera“ generalinis direktorius.
Gyventojai šiemet per „Juodojo penktadienio“ savaitgalį vieno apsipirkimo internete metu išleido vidutiniškai po 66 eurus, kai praėjusiais metais vidutinis pirkinių krepšelis buvo kiek mažesnis ir siekė 64 eurus, rodo „Paysera“ duomenys.