Mokesčių už šių pervedimų administravimą bendrovė netaikys.
„Turime platų terminalų tinklą, veikiantį net ir atokiausiose Lietuvos vietose. Suprantame, kad ne visi žmonės naudojasi išmaniaisiais įrenginiais ir internetu, todėl suteikiame galimybę prisidėti prie paramos ukrainiečiams. Visi perlomatuose suaukoti pinigai be jokių administracinių mokesčių bus pervedami Jono Ohmano vadovaujamai organizacijai „Blue/Yellow“, – sako „Perlas“ prekės ženklo vadovė Lina Mašalienė.
Paramos sutartį su organizacija „Blue/Yellow“ bendrovė pasirašys artimiausiu metu. Be to, jau šiandien paremti organizaciją galima ir „Perlas Go“ programėlėje.
„Perlas Network“ taip pat vakar sustabdė visus reklamos užsakymus rusakalbėje žiniasklaidoje. Šios reklamos lėšos bus nukreipiamos į nepriklausomą lietuvišką žiniasklaidą ir paramos Ukrainai projektams.
Perlas Network“ teikia marketingo paslaugas „Olifėjai“, „Perlas Finance“ ir kitoms įmonėms. Įmonių grupė patenka į didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų dvidešimtuką.
Iš viso „Perlas Network“ valdo per 2 tūkst. terminalų visoje Lietuvoje. Skaičiuojama, kad „Perlo“ terminalų tinkle kas mėnesį apie 0,5 mln. gyventojų apmoka maždaug 1,5 mln. sąskaitų.