„Pajamų sumažėjimas mums mažiau reikšmingas rodiklis. Jis atspindi, jog praėjusiais metais mažiau investavome į naujų žaidėjų pritraukimą per reklamą, bet daugiau – į esamų išlaikymą“, – pranešime sakė „Nordcurrent“ vadovė Viktorija Trofimova.
„2024 metais planuojame išlaikyti panašų pajamų lygį. Tęsime žaidimų tobulinimą ir investuosime į naujų darbų pasirodymą“, – teigė ji.
Įmonės konsoliduotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) pernai augo triskart iki 17 mln. eurų (2022 metais – 5,31 mln. eurų).
Pasak jos, pernai pelno augimą labiausiai lėmė optimizuoti reklamos kaštai anksčiau išleistiems žaidimams, pritraukusiems reikiamą auditoriją ir pajamų. Gautą pelną bendrovė investuos į naujus žaidimus, kurių šiuo metu kuria devynis.
Įmonė nuo 2002 metų sukūrė ir išleido daugiau nei 50 žaidimų, skirtų įvairioms platformoms.