JK įsikūrusi organizacija „People for the Ethical Treatment of Animals“ (PETA) Tarptautiniam olimpiniam komitetui (TOK) pareiškė, kad tokia praktika ne tik kelia pandemijų riziką, bet ir yra labai žiauri.
Remiantis šaltiniais iš renginio organizatorių, LVMH, kuriai priklauso „Louis Vuitton“ ir „Fendi“ prekių ženklai, gali būti tarp didžiųjų 2024 metų žaidynių Paryžiuje rėmėjų.
Visgi įmonė nėra pasekusi daugybės aukščiausios klasės mados atstovių, įskaitant „Versace“, „Chanel“, „Michael Kors“ ir „Saint Laurent“ pavyzdžiu ir nėra nustojusi naudoti kailių savo kolekcijose.
„LVMH iki šiol nesielgė atsakingai ir toliau rizikuoja visuomenės sveikata su savo audinių kailiais ir pitonų odos krepšiais“, – antradienį TOK prezidentui Thomui Bachui išsiųstame laiške teigė PETA viceprezidentė Mimi Bekhechi.
„Visi žinome, kad COVID-19 nusinešė daugybės žmonių gyvybes visame pasaulyje, todėl būtų nesąžininga, kad kitas olimpines žaidynes remtų įmonė, palaikanti šias pavojingas pramonės šakas“, – pridūrė ji.
2020 metais Tokijuje vykusias žaidynes smarkiai paveikė koronaviruso pandemija. Žaidynės buvo nukeltos metams, o dalis japonų visuomenės apskritai prieštaravo jų rengimui šalyje pandemijos metu.
LVMH iš karto nepateikė komentarų naujienų agentūrai AFP.
Didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė praėjusį rugsėjį agentūrai AFP teigė, kad ir toliau leidžia savo prekių ženklams patenkinti paklausą tarp kailių gaminius mėgstančius klientų.
Pasak bendrovės, šie gaminiai gaminami „etiškiausiu ir atsakingiausiu būdu“, o nykstančių rūšių gyvūnų kailiai visai nenaudojami.
PETA duomenimis, 85 proc. pasaulyje parduodamų kailių yra gaunami iš gyvūnų, kurie visą savo gyvenimą gyvena nelaisvėje, dažnai „varginančiomis“ ir „ypatingų kančių“ sąlygomis.
Jie paprastai nugalabijami nuodingomis dujomis, elektros smūgiais arba užmušami pagaliais, rašoma pranešime.
Apskaičiuota, kad tarptautinė kailių prekyba kasmet siekia keliasdešimt milijardų dolerių, o visame pasaulyje šioje pramonėje dirba apie milijoną žmonių.