„Pigu“ grupė – strateginė partnerė naujame tarpvalstybiniame Kinijos–Latvijos e. prekybos centre

Didžiausia Baltijos šalių internetinės prekybos rinkos dalyvė – „Pigu“ grupė – tapo starteginiu partneriu vystyti e. prekybą su Kinija. Rygoje vykusioje Kinijos (Ningbo miesto) – Latvijos tarpvalstybinio e. prekybos centro atidarymo ceremonijoje bendrovė pasirašė bendradarbiavimo susitarimą. Planuojama, kad partnerystė leis „Pigu“ praplėsti tiekėjų ratą, užtikrinti didesnį asortimentą ir dar patrauklesnes kainas klientams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

„Šio tarpvalstybinio e. prekybos centro atidarymas – reikšmingas žingsnis Baltijos šalių rinkai. Atsižvelgiant į tai, kad internetinė prekyba auga tiek pardavimo, tiek vartotojų skaičiumi, šis Kinijos–Latvijos e. prekybos centras leis strategiškai vystyti prekybos kanalą. Vertiname galimybę būti įvykių centre ir manome, kad mūsų 10 metų patirtis bei veiklos geografija, aprėpianti visas tris Baltijos šalis, leis reikšmingai prisidėti prie šio projekto sėkmės“, – teigia Dainius Liulys, UAB „Pigu“ generalinis direktorius.

Pigu group nuotr./Dainius Liulys
Pigu group nuotr./Dainius Liulys

Ketinimų protokolą dėl tarpvalstybinio e. prekybos centro atidarymo Latvijos investicijų ir plėtros agentūra su Kinijos Ningbo miesto administracija pasirašė šių metų balandį. Pirmadienį vyko centro atidarymas, kuriame D.Liulys su Qin Gang, tarpvalstybinį e. prekybos centrą valdančios SIA „Latvia E-Commerce Hub“ vadovu, pasirašė susitarimą dėl strateginės partnerystės.

„Labai svarbu apjungti didžiausius e. prekybos ir logistikos žaidėjus, kad sukurtume efektyviausią prekybos sistemą tarp Kinijos ir Vidurio ir Rytų Europos regionu. Kinijos (Ningbo miesto) – Latvijos tarpvalstybinis e. prekybos centras bus puiki platforma prekybos plėtrai ir logistikos paslaugų panaudojimui, vystantis tarptautinės e. prekybos sektoriui“, – teigia Qin Gang.

Pasak „Pigu“ vadovo, bendradarbiavimo susitarimas leis bendrovei pasiūlyti klientams didesnį prekių pasirinkimą.

„Planuojame vystyti importą Baltijos šalyse, todėl tikime, kad partnerystė mums suteiks šią puikią galimybę. Bendradarbiaujant į vieną sistemą bus sujungti daugybė tiekėjų, tad tikimės atsirinkti daug naujų patikimų partnerių, o tai įgalins mus išplėsti asortimentą ir pasiūlyti klientams didesnį kokybiškų prekių pasirinkimą už itin patrauklią kainą“, – teigia D.Liulys.

Anot jo, tarpvalstybinis e. prekybos centras paskatins prekių judėjimą į abi puses, todėl jo atidarymas turėtų suteikti daugiau eksporto galimybių Baltijos šalių prekybininkams.

Apie „Pigu“ grupę

„Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia el. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse. Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos įmonė, patekusi tarp sparčiausiai augančių penkių didžiausių Vidurio Europos technologijų įmonių ketverius metus iš eilės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų