„Jie tiesiog gali pamesti jūsų, pvz., 25 kg televizorių, papasakoti tris skirtingas istorijas, nesivarginti jūsų apie tai informuoti, net neatsiprašyti ir jūs net neturėsite kam pasiskųsti, išskyrus arogantišką klientų linijos konsultantą, kurį turbūt samdė pagal tai ant kiek jam dzin kalbant su klientu“, – antradienį pyko „Elektromarkt“ pirkėja Miglė, kuri penktadienį, kaip žadėta, nesulaukė naujo televizoriaus, už kurį trečiadienį sumokėjo 800 eurų.
Ji sunerimo po to, kai penktadienį „LP Express“ sistemoje jau buvo nurodyta, kad televizorius pristatytas.
„Kaip netikėta, bet TV gavo Lukas gyvenantis Alytuje, ne Vilniuje. Ups.“, – dėsto Miglė.
Ji tikino, kad tuomet televizorių žadėta pristatyti pirmadienį, duotas kitas sekimo numeris. Bet ir pirmadienį televizoriaus nebuvo, o kurjeriai jai teigė jokio televizoriaus negavę.
„Vėl pasukam į „Elektromarkt“, sakome: vyrai, tai kaip? Kitas nei visada balsas sako: o Jėzus, ne ant to TV užklijavome lipduką, dabar va tuoj perklijuojame ir šiandien 18-19 val. kurjeris paims iš „Akropolio“. Šitas berniukas malonus ir išsigandęs. Juo kažkaip norisi tikėt. Nu spėkit? :) Nu žinokit, atspėjot, iki 19 val., sistemoje niekas nesikeičia, jau dabar bendrasis skambučių centras sako, kad jie tikrina kas čia nutiko, bet jiems sistema rodo, kad išsiųsta, bet neišsiųsta, trumpiau, laukit ryto“, – piktinosi Miglė.
Vėliau ji tikino apskritai su prekybos tinklu negalėjusi susisiekti ir ėmė baimintis, ar atgaus sumokėtus 800 eurų. Antradienį ji su vyru kreipėsi į „Elektromarkt“, kad pinigus grąžintų.
„Paskutinė jų versija buvo, kad vakar (pirmadienį) 15 val. jie davė užklausą kurjeriams ir jo ieško. Tai jau ieško virš paros, 65 colių dėžutes. Prieš tai buvo kitos versijos. Nei karto jie mums neprašė ir nepaskambino informuoti, kad kažkas ne taip“, – skundėsi 15min Miglė.
Pasiteiravus atsirado nedelsiant
15min pasidomėjus šia situacija, nedelsiant atsirado ir pamestinukas televizorius – jis grįžta laukti naujų pirkėjų, o Miglei ir vyrui, pagal pateiktą prašymą, grąžinti pinigai.
„Elektromarkt“ Elektroninės komercijos vadovas Ignas Dučinskas patikina, kad tokios situacijos retos – jis atsiprašo klientų ir už patirtus nepatogumus klientams bendrovė skyrė dovanų kuponą.
„Žmogui prekės vėlavo pristatyti pusantros paros. Penktadienį turėjo būti pristatyta, o šiandien (antradienį) iki pietų prekės vis dar negavo. Pirmadienį mūsų konsultantai negalėjo suteikti jokių komentarų, kur yra prekė, nes prekė pasimetė mūsų kurjerio, „LP Express“ sandėliuose“, – tikino I.Dučinskas.
Praėjus valandai po 15min pirmo skambučio, jis patikino, kad sumokėti pinigai už televizorių jau grąžinti.
„Taip kartais nutinka, kad prekės dieną-dvi pasimeta. Jei klientas nebenori laukti, taip kartais būna, jis parašė prašymą grąžinti pinigus – jam buvo tie pinigai pervesti, ir pasiūlyta kompensacija. Mes kiekvienu atveju pasiūlome kompensaciją už panašias situacijas“, – tikino I.Dučinskas.
Jis paaiškino, kad kol prekė dingusi, kito televizoriaus bendrovė taip pat negalėjo išsiųsti, nes toks modelis jau buvo paskutinis.
Ar su klientu buvo bendraujama nemandagiai, anot jo, taip pat bus patikrinta.
„Tikrai tokias situacijas sprendžiame ir komunikuojame. Mes perklausysime visus vidinius telefoninius pokalbius, kuriuos įrašinėjame. Tačiau tokių dalykų mokome savo darbuotojus, galiu garantuoti, kad jie negalėjo kalbėti nemandagiai. Paprastai tokių situacijų nebūna, žinoma, ir šį kartą pasitikrinsime“, – atsiprašė I.Dučinskas.