Didžiausia pasaulyje mažmenininkė dabar prognozuoja dviženklį veiklos pajamų sumažėjimą ir antrąjį ketvirtį, ir visus metus, nors ankstesnėse prognozėse kalbėta apie šiek tiek padidėjusias pajamas antrąjį ketvirtį, o per metus – sumažėjusias maždaug 1 procentu.
Visgi bendrovė sumažino ne visus skaičius.
„Walmart“ skaičiuoja, kad antrąjį ketvirtį pardavimai JAV parduotuvėse padidės 6 proc., o tai būtų šiek tiek geresnis rodiklis, palyginti su ankstesne prognoze, ir atspindėtų didelius maisto ir vartojimo reikmenų pardavimus.
Visgi šis pokytis įvyko kitų prekių kategorijų sąskaita, tuo metu drabužių pardavimai ypač sumenko.
„Didėjanti maisto produktų ir degalų infliacija daro įtaką klientų išlaidoms, <...>“, – pažymėjo tinklo generalinis direktorius Dougas McMillonas.
„Dabar tikimės didesnio spaudimo bendrosioms prekėms antroje metų pusėje“, – pridūrė jis.
„Walmart“ pranešimas atspindi realybę, kad bakalėjos prekių pelno marža yra „daug mažesnė“, palyginti su kitomis prekėmis, pažymėjo mažmeninės prekybos analitikas Neilas Saundersas „GlobalData Retail“.
Tinklas sėkmingai susidorojo su didesnėmis darbo ir krovinių gabenimo išlaidomis pandemijos metu, tačiau „neperkėlė šių išlaidų klientams visiškai, o tai turi įtakos jos pelningumui“, teigė N.Saundersas.
„Manome, kad tai yra tendencija, pasireiškianti plačiau: dauguma mažmenininkų nesistengia plėsti savo populiariausių prekių linijų, tačiau stengiasi išlaikyti aukštą pelningumo lygį, kuris buvo įprastas pastaruosius kelerius metus“, – pridūrė jis.
„Walmart“ akcijos pasibaigus prekybos sesijos valandoms smuktelėjo 8,8 proc. iki 120,38 JAV dolerio už akciją.