Pirma Šeimos kortelės savaitė: parduotuvės atsiprašinėja, tėvai liko be nuolaidų

Panašu, kad pirmoji savaitė, kai daugiavaikės ir neįgalius vaikus auginančios šeimos galėjo naudotis Šeimos kortelės teikiamais privalumais, nebuvo itin sėkminga. Parduotuvėse darbuotojai dar nespėjo perprasti naujovės, nežinojo kaip aktyvuoti korteles, todėl ne viena šeima prekybos vietą paliko nieko nepešusi.
Pristatytos Šeimos kortelės nuolaidos ir partneriai
Šeimos kortelės / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Šeimos kortelėmis nuo mėnesio pradžios gali naudotis šeimos, auginančios 3 ar daugiau vaikų arba prižiūrinčios neįgalius vaikus.

Šios kortelės suteikia galimybę pasinaudoti įvairiomis nuolaidomis, lengvatomis, privilegijomis, kurias siūlo 42 įmonės, tarp jų – prekybos centrai „Maxima“ ir „Rimi“.

Būtent šiose parduotuvėse pirmąją rugsėjo savaitę tą padaryti bandė 15min kalbintos daugiavaikės mamos, tačiau nesėkmingai.

Parduotuvių tinklų atstovai sako, kad naujovėms įsisavinti reikia daugiau laiko.

Pasinaudoti privilegija nepavyko

„Maximoje“ aplankė toks jausmas, kad buvau vienintelė Vilniuje turinti Šeimos kortelę“, – 15min pasakojo vilnietė, septynių vaikų mama Daina.

„Maximoje“ aplankė toks jausmas, kad buvau vienintelė Vilniuje turinti Šeimos kortelę“, – sakė Daina.

Šeimos kortelių turėtojams, apsiperkant „Maximoje“, į lojalumo kortelę „Ačiū“ grįžta dvigubai daugiau „Maximos“ pinigų nei tiems, kurie naudojasi standartine lojalumo programa. Tačiau pasinaudoti šia privilegija rugsėjo 3 d. Dainai nepavyko net su kasininkų pagalba, nes šie nežinojo, kaip tai padaryti.

Panašiai nutiko ir tris vaikus auginančiai Kristinai Šimkonei.

„Netgi mažylių kasoje nieko nežino apie tokias korteles. Sakiau kasininkei, kad reikia abi korteles susieti jas nuskanuojant, tačiau pasijaučiau net nejaukiai, kai turėjau aiškinti, ką daryti tai, kuri man turėtų paaiškinti. Deja, nieko nepavyko, o su mažais vaikais apsipirkinėjant tai daug laiko užima, todėl aiškinimąsi atidėjau kitam kartui, kai eisiu be vaikų“, – teigė ji.

Deja, nieko nepavyko, o su mažais vaikais apsipirkinėjant tai daug laiko užima, todėl aiškinimąsi atidėjau kitam kartui, kai eisiu be vaikų, – teigė K.Šimkonė.

Nespėjo įsisavinti naujovių

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė viešiesiems ryšiams Rima Aukštuolytė komentare 15min pripažino, kad dar ne visi darbuotojai spėjo įsisavinti naujoves.

„Atsiprašome visų savo klientų, kurie pirmąją savaitę susidūrė su nesklandumais. Visoje Lietuvoje valdome beveik 250 parduotuvių tinklą, kuriame dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kiekvienai naujovei įsisavinti kartais reikia truputį daugiau laiko“, – aiškino R.Aukštuolytė.

„Maxima“ nuotr./Rima Aukštuolytė
„Maxima“ nuotr./Rima Aukštuolytė

Panašiai abiems pašnekovėms nutiko ir „Rimi“ parduotuvėse – pasinaudoti Šeimos kortelės taikomais pasiūlymais nepavyko.

„Skyrėme didelį dėmesį pasiruošimui ir darbuotojų informavimui. (...) Vis dėlto, kaip ir turbūt bet kurio naujo projekto pradžioje, kartais pasitaiko ir nedidelių nesklandumų, tačiau siekiame juos visus labai operatyviai spręsti“, – teigė Prekybos tinklo „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė.

Šiame prekybos tinkle su Šeimos kortele perkant „Rimi“ privačios etiketės ženklais pažymėtas prekes, pavyzdžiui, „Rimi Basic“, į „Mano Rimi“ lojalumo kortelę grįžta 5 proc. „Mano Rimi“ pinigų.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Eglė Samoškaitė
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Eglė Samoškaitė

Socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja viešiesiems ryšiams Eglė Samoškaitė tikino, kad panašių nesusipratimo atvejų tikrai pasitaiko.

„Pavyzdžiui, paskutinėje situacijoje gavę žinią, jog šeima neturėjo galimybės pasinaudoti nuolaidomis, informavome partnerį ir netrukus gavome atsakymą, jog šeimos buvo atsiprašyta asmeniškai, o nesusipratimas įvyko dėl to, kad darbuotojas nebuvo susipažinęs su naujausia informacija“, – aiškino ji.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./ Šeimos kortelė
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./ Šeimos kortelė

Viena kortelė visai šeimai

Septynis vaikus auginanti Daina pastebėjo, kad ant Šeimos kortelės surašyti tik jos, vyro ir 4 vaikų vardai bei pavardės, tačiau nėra kitų 3 vaikų.

„Taip, limitas egzistuoja. Ant vienos Šeimos kortelės bus užrašomi 6 asmenų vardai ir pavardės. Jeigu šeimoje yra daugiau asmenų, tuomet jai nemokamai bus išduodamos dvi Šeimos kortelės“, – pažymėjo Socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja viešiesiems ryšiams.

Ant vienos Šeimos kortelės bus užrašomi 6 asmenų vardai ir pavardės. Jeigu šeimoje yra daugiau asmenų, tuomet jai nemokamai bus išduodamos dvi Šeimos kortelės, – teigė E.Samoškaitė.

Be to, daugiavaikė mama iškėlė dar vieną problemą.

„Norint, kad kitas šeimos narys pasinaudotų Šeimos kortele, turi duoti savo „Ačiū“ kortelę, nes su Šeimos kortele aktyvuoja tik vieną „Ačiū“ kortelę. Taip išeina, kad mes turime susiskambinti, susitarti, nes gal norės vaikas kažką nusipirkti ir aš jam turėsiu duoti savo „Ačiū“ kortelę. Čia yra absurdas“, – sakė ji.

„Maxima“ atstovė viešiesiems ryšiams patikino, kad su viena Šeimos kortele negalima susieti daugiau nei vienos „Ačiū“ kortelės.

„Mes nekontroliuojame, kuris iš šeimos narių naudojasi su Šeimos kortele susieta „Ačiū“ kortele – tai gali daryti visi šeimos nariai. Tačiau su viena mūsų lojalumo kortele negalima susieti dviejų Šeimos kortelių“, – teigė R.Aukštuolytė.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Pristatytos Šeimos kortelės nuolaidos ir partneriai
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Pristatytos Šeimos kortelės nuolaidos ir partneriai

Ji paaiškino, kad Šeimos kortelės turėtojui atėjus į „Maximos“ parduotuvę, jo kortelė yra susiejama su „Ačiū“ kortele. Tai padaro kasininkas. Po to Šeimos kortelės nešiotis nebereikia, o „Ačiū“ lojalumo kortele galima naudotis kaip įprastai.

Tokia pati sistema veikia ir „Rimi“ prekybos tinklo parduotuvėse.

Nuo mėnesio pradžios iki 9 dienos „Maximos“ sistemoje užsiregistravo daugiau nei 1 tūkst. Šeimos kortelių turėtojų, kurie susiejo savo korteles su „Ačiū“ kortele.

Apibendrintos informacijos, kiek pirkėjų, turinčių Šeimos korteles, jau pasinaudojo taikomomis nuolaidomis „Rimi“ tinkle, įmonė tikino dar neturinti.

Kokių prekių ir paslaugų šeimoms trūksta?

Tris vaikus auginanti K.Šimkonė vardijo, kokioms prekėms ir paslaugoms nuolaidų ir lengvatų stinga.

„Labiausiai reikia paslaugoms: kirpykloms, privatiems odontologams, masažams, pramogoms, būreliams, stovykloms, viešojo transporto paslaugoms (mieste ir tarp miestų) apgyvendinimo paslaugoms kurortuose. Vaistinių tinklai galėtų nuolaidas teikti bendram krepšeliui“, – teigė ji.

123FR nuotr./Kino teatre
123FR nuotr./Kino teatre

Kita daugiavaikė mama Daina pridūrė, kad praverstų nuolaidos drabužiams ir bilietams į kino teatrus.

15min pasidomėjo, ar kino teatras „Forum Cinemas“ neplanuoja teikti privilegijų Šeimos kortelių turėtojams.

Įmonės rinkodaros vadovas Dainius Beržinis aiškino, kad visi kino teatrai „Forum Cinemas“ seniai taiko nuolaidas šeimoms – bendrovė siūlo Šeimos bilietus.

„Papildomų opcijų ir naujadarų neplanuojame, nes turime įtarimą, kad tai gali diskriminuoti mūsų esamus klientus“, – tikino D.Beržinis.

Papildomų opcijų ir naujadarų neplanuojame, – teigė „Forum Cinemas“ atstovas.

Tuo tarpu greitai nuolaidas su Šeimos kortele pradės teikti vaistinių tinklas „Eurovaistinė“.

„Šiuo metu kaip tik baigiame derinti visas sąlygas ir kortelių aptarnavimo proceso techninius niuansus, kad oficialiai galėtume būti partneriais“, – 15min komentavo „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Laura Bielskė.

123RF.com nuotr./Vaistai
123RF.com nuotr./Vaistai

Įmonė numačiusi skirti 20–30 proc. nuolaidą nereceptiniams vaistams, maisto papildams bei kosmetikai ir asmens higienos priemonėms.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) duomenimis, šiuo metu Šeimos kortelėms gauti prašymus pateikė apie 9,1 tūkst. šeimų.

Analizuoti pirkėjų vartojimo įpročius kaip ir sužinoti, kokiomis nuolaidomis gyventojai dažniausiai naudojasi, bus galima po metų, kai SADM gaus nuasmenintą informaciją iš partnerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis