Pirmas mėnuo su euru: lietuviai suskubo investuoti

Į prieškrizinį lygį grįžusios Lietuvos gyvybės draudimo rinkos veiklos apimtys neslūgsta ir po euro įvedimo.
Eurai
Eurai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pirmas mėnuo su naująja valiuta Lietuvos gyventojų protingo finansų planavimo nepristabdė, netgi atvirkščiai – turimus „laisvus“ pinigus ir santaupas jie aktyviau investavo, rodo gyvybės draudimo ir pensijų bendrovės „Aviva Lietuva“ duomenys.

„Dar prieš keičiantis valiutai žmonės turėjo priimti sprendimą, kaip elgtis su „kojinėse“ laikytomis santaupomis, tad daugelis jų nusprendė įdarbinti savo pinigus, – komentuoja „Aviva Lietuva“ generalinė direktorė Asta Grabinskė. – O įvedus eurą ypač suaktyvėjo investavimas didesnėmis sumomis. Vien per sausįnaujų vienkartinių gyvybės draudimo įmokų pasirašėme už beveik 1,5 mln. eurų, net 2,5 karto daugiau neipirmąjį praėjusių metų mėnesį.“

Iš viso sausį bendrovė pasirašė 1,9 mln. eurų naujų gyvybės draudimo įmokų metams, net 96 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasak A. Grabinskės, žmonių finansinei elgsenai, įtakos turi ir labai geri gyvybės draudimo fondų veiklos rezultatai.

„Gyventojai  vis dažniau ieško alternatyvų indėliams bankuose, kurie nulinių ar net neigiamų palūkanų Europoje aplinkoje suteikia vis mažiau grąžos. Tuo metu kapitalo rinkose pastaraisiais metais grąža yra kur kas solidesnė. „Aviva Lietuva“ valdomi gyvybės draudimo fondaivien praėjusiais metaisuždirbo 6,1-12,7 proc. grąžos. Žinoma, rinkose praeities rezultatai negarantuoja ateities, tačiau ilguoju laikotarpiu dėsningumai galioja“, – investavimo augimo priežastis aiškina A. Grabinskė.

„Aviva Lietuva“ yra Lietuvos gyvybės draudimo rinkos lyderė. Bendrovė priklauso vienai stambiausių draudimo grupių Europoje „Aviva“. Iš viso „Aviva Lietuva“ aptarnauja 255 tūkst. gyvybės draudimo ir pensijų fondų klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis