Pirmojoje „Lietuva gali“ laidoje – pirmojo Lietuvoje nemokamo dienraščio „15 min“ kūrimo istorija. Vos po dviejų savaičių nuo laikraščio pasirodymo Lietuvos rinkoje leidėjai sulaukė pasiūlymų pirkti dienraštį leidžiančios įmonės akcijas net iš keturių gerai žinomų užsienio koncernų. Keturių žmonių sukurtas dienraštis gyvuoja septintus metus, jame dirba 120 žmonių – šešiskart daugiau nei leidinio pasirodymo dieną.
„Nors dabar iš tos pradinės mūsų keturių komandos dienraštyje likau vienas, tačiau mums susitikus kiekvieną kartą pasidžiaugiame, kad mes tai padarėme. Įvyko labai gražus projektas ir, manau, geras pavyzdys kitiems jauniems žmonėms, kurie pradeda savo verslą. Mes juk – paprasti žmonės, neturėjome nei turtingų tėvų, nei kažkokių specialių sąlygų. Viską padarėm patys”, – prisimena dienraščio „15 min” generalinis direktorius Tomas Balžekas.
T.Balžekas žino, iš ko susideda verslo kūrimo sėkmės formulė. Jam negaila ja pasidalinti su žiūrovais.
Kuriant verslą pradedama nuo idėjos. O kokia idėja yra gera, ko jai reikia, kad ji virstų realybe, ir į ką atkreipti dėmesį ieškant verslo idėjų, laidoje apžvelgs SEB banko Rytų regiono filialo vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Laida „Lietuva gali“ per Lietuvos televiziją rodoma trečiadieniais 21.15 val.
Prieš dvejus metus laidoje „Lietuva gali“ taip pat buvo dalijami patarimai. Tuomet sunkmetį išgyvenančioms Lietuvos bendrovėms savo žiniomis ir patarimais įveikti sunkumus bandė padėti sėkmingo verslo patirtį turintys šalies verslininkai, įvairių verslo sričių specialistai, SEB banko ekspertai.
Laida „Lietuva gali“ yra didžiausio Lietuvoje SEB banko įgyvendinamos verslumo skatinimo iniciatyvos „SEB verslo menas“ dalis. Tęstinės daugiametės iniciatyvos „SEB verslo menas“ tikslas – pasitelkiant verslo ir akademinės bendruomenės patirtį skatinti Lietuvos gyventojų verslumą, dalintis žiniomis bei sėkmingo verslo patirtimi, kurti verslo idėjoms palankias sąlygas.