08 25

Planuojate keisti darbą? Štai kada ties jūsų vardu darbdavys pasižymės „raudoną vėliavėlę“

Vieni darbuotojai linkę prisirišti prie darbovietės ir joje išdirbti ilgus metus, kiti darbus keičia lyg kojines. Rinkos ekspertai įvertino, kada potencialiems darbdaviams galite sukelti įtarimų dėl to, kad jūsų gyvenimo aprašymas marga nuo darboviečių.
Darbo pokalbis
Darbo pokalbis / Shutterstock nuotr.

Ne visuomet „raudonos vėliavėlės“

„CV-Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė pastebi, kad kiekvienas skirtingai matuoja pasitenkinimą darbu ir jį keičia dėl įvairiausių priežasčių.

„Tai priklauso ir nuo asmenybės tipo, vertybių, išsilavinimo, socialinių įgūdžių, šeiminės padėties, turimų įgūdžių, ambicijų ir t.t. Visuomenė ir skirtingos kartos taip pat turi tam tikras nuostatas, kada yra teisinga, o kada neteisinga keisti darbą, tik ar verta vadovautis visokiomis darbo keitimo madomis, gal geriau žvelgti iš savo perspektyvos: ar man patinka šis darbas, ar mane gerbia, ar už mano darbą man tinkamai atlyginama? Keisti darbą reikia atsakingai ir pamatuotai – įsigilinti į save, įvertinti situaciją, galimybes ir perspektyvas“, – pataria specialistė.

Asmeninio archyvo nuotr./Rita Karavaitienė
Asmeninio archyvo nuotr./Rita Karavaitienė

Anot R.Karavaitienės, dažnas darbo keitimas darbdaviams visuomet kelia klausimų.

„Tačiau dažnas darbo keitimas ne visuomet traktuojamas vienodai ir ne visuomet – neigiamai. Tam tikri veiksniai gali lengvai pateisinti darbų keitimą, o kiti – būti ryškiomis „raudonomis vėliavėlėmis“, – perspėja R.Karavaitienė.

Darbo rinkos ekspertai – plačiau apie tai, kas kiek laiko keisti darbą yra normalu, ką reikėtų sakyti potencialiam darbdaviui ir kada ties jūsų vardu rasis „raudona vėliavėlė“?

Kada būsite nurašytas kaip negeidžiamas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis