„Neo Group“ šiemet planuoja 35 proc. didinti gamybos ir pardavimo apimtį, rašo „verslo žinios“.
Anot „Neo Group“ generalinio direktoriaus Lino Bulzgio teigimu, tai realu, nes pernai pirmąjį ketvirtį įmonė dirbo su 30 klientų, o šiuo metu jau turi 80.
„Putokšnio“ vadovas Alvydas Stulpinas teigė, kad nei jo vadovaujama bendrovė, nei jos klientai šiemet kritimo nenumato. Bendrovė eksportuoja produkciją į 18 valstybių, ir visose bendrovės produkcijos poreikis yra stabilus.
Plastiko dirbinių poreikis kalba ir apie kylantį padažų verslą – tą patvirtino „Plasteksus“ direktorius Egidijus Vitkevičius. Šios bendrovės klientų užsakymai leidžia daryti išvadas, kad labiausiai klesti chemijos pramonė.
Banko „DnB Nord“ banko analitikai, nagrinėję ankstesnių metų plastiko ir jo dirbinių gamybos sektoriaus rodiklius, prognozavo, kad 2009 metais jam nebus sėkmingi, tačiau pabrėžė, kad šio sektoriaus nuosmukis ilgai netruks.
Staistikos departamento duomenimis, pernai susitraukė sektoriaus pardavimo pajamos, turtas, šiek tiek sumažėjo nuosavas kapitalas, smuko pelningumas.
Birželio viduryje statistikai paskelbs šių metų pirmojo ketvirčio įmonių finansinius duomenis, jie greičiausiai patvirtins „DnB Nord“ analitikų prognozes apie greitą šio sektoriaus atsigavimą.