Plėtra užsienyje lietuviškos „Payseros“ pajamas mažino 19 proc. iki 10,6 mln. eurų

Finansinių technologijų bendrovė „Paysera“ pernai gavo 10,6 mln. eurų pajamų – 19 proc. mažiau nei 2021 metais (13,2 mln. eurų).
Paysera
Paysera / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Šį pokytį daugiausia nulėmė plėtros užsienyje modelis, pagal kurį pajamomis lietuviška įmonė pasidalijo su kitose Europos valstybėse veikiančiomis įmonėmis „Paysera“, nurodoma bendrovės pranešime.

Anot jo, pajamų augimą smarkiai mažino ir Lietuvos banko nustatyti rizikos ribojimai dėl naujų klientų – 2022-ųjų kovą centrinis bankas uždraudė bendrovei atidaryti naujas sąskaitas ne Europos ekonominės erdvės valstybių rezidentams, išlyga taikyta tik Ukrainos piliečiams, taip pat aukštesnės rizikos bendrovėms – kelionių, finansų įmonėms, paramos fondams.

Praėjusių metų pabaigoje „Paysera“ sąskaitose laikomų lėšų vidurkis pasiekė 494 mln. eurų ir per metus padidėjo 31 proc. (2021 metais – 378 mln. eurų). Jos augo bendrovei padidinus kapitalo bazę, kuri suteikia galimybę vidutiniškai laikyti 900 mln. eurų klientų lėšų.

„Pernai išlaikėme fintech lyderio poziciją pagal klientų sąskaitose laikomų pinigų sumą bei buvome trejetuke pagal mokėjimų operacijas“, – pranešime sakė „Paysera“ vadovas Gintautas Mežetis.

„Paysera“ grupė veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Ukrainoje, Albanijoje, Kosove ir Sakartvele. Baltijos šalyse įmonė verčiasi mokėjimų apdorojimu e. parduotuvėse, kitur – pervedimais ir valiutos konvertavimu.

Bendrovėje Lietuvoje dirba daugiau nei 150 žmonių, visoje grupėje – apie 450.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis