2020 03 14 /16:05

Plintant koronavirusui Lietuvos gyventojai šluoja parduotuvių ir vaistinių lentynas

Plintant naujajam koronavirusui, gyventojai aktyviai šluoja parduotuvių ir vaistinių prekių lentynas – daugiausia perkami maisto produktai, higienos prekės ir dezinfekciniai skysčiai, BNS šeštadienį informavo prekybininkai. 
Apytuštės parduotuvių lentynos šeštadienio rytą
Apytuštės parduotuvių lentynos šeštadienio rytą / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Prekybos tinklai teigia, kad sandėliuose prekių yra pakankamai ir jų gyventojams nepritrūks, tačiau darbuotojai kartais nespėja sukrauti prekių į lentynas.

Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Renata Keršienė sako, kad ilgo galiojimo produktų pardavimai augo 40 proc., higienos prekių pardavimai – apie 70 proc., šviežio maisto – apie 50 procentų.

„Pardavimai tikrai dideli, žmonės perka kaip per pirmąją bangą ilgo galiojimo produktus, šį kartą perka ir šviežius produktus, duoną, daržoves, šaldytą mėsą, šviežią vištieną, higienos prekes, augimas labai didelis. Penktadienį, ketvirtadienį tam tikrų kategorijos prekių – ilgo galiojimo produktų pardavimai augo iki dešimties kartų“, – BNS šeštadienį sakė R.Keršienė.

Anot jos, prekių užsakymai ir jų vežimo dažnis yra padidinti, tačiau nespėjama prekių krauti į lentynas.

Penktadienį „Rimi“ atidarė ir elektroninę parduotuvę, kuri gali aptarnauti pirkėjus Vilniuje. Pasak R.Keršienės, užsakymų šioje parduotuvėje jau yra kelias dienas į priekį.

Tuo metu „Maxima“ skaičiuoja, kad ketvirtadienio pardavimai, palyginti su ta pačia diena praėjusiais metais, išaugo apie 40 procentų. Labiausiai perkamos prekės – grikiai, ryžiai, makaronai, popieriaus gaminiai, žuvies konservai, aliejus, sviestas, daržovės, kūdikių prekės.

„Penktadienį stebėjome tokią pat situaciją – išaugusius klientų srautus ir suaktyvėjusius ilgo vartojimo prekių pardavimus, taip pat – mėsos, pieno produktų, duonos“, – BNS teigė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Maxima“ skaičiuoja, kad ketvirtadienio pardavimai, palyginti su ta pačia diena praėjusiais metais, išaugo apie 40 procentų.

„Išaugę tam tikrų prekių pardavimai susiję su iššūkiais, turime peržiūrėti tiekimo grandinę ir suspėti reaguoti į nuolat kintančią prekių paklausą. Galime tik atsiprašyti savo klientų, kad ne visada spėjame vežti prekes ir krauti jas į parduotuvių lentynas, nes prekės šiuo metu perkamos ne vienetais, o dešimtimis arba blokais“, – pridūrė ji.

„Norfos“ atstovo Dariaus Ryliškio teigimu, pardavimai augo apie 30 procentų. Labiausiai perka bakalėją, kruopas, miltus, cukrų ir šviežią mėsą. Jis pabrėžė, kad trumpą laikotarpį kai kur gali pritrūkti prekių, nes nespėjama jų krauti į lentynas, tačiau parduotuvių sandėliai pilni.

„Lidl“ atstovas Valdas Lopeta sakė, kad pardavimai augo, tačiau konkrečių skaičių nepateikė. Anot jo, žmonės ypač linkę įsigyti ilgai negendančių maisto produktų, higienos prekių, padidėjo ir šviežios mėsos, kai kurių kitų maisto prekių kategorijų pardavimai.

„Iki“ atstovas Andrejus Pometko sako, kad pastarosiomis dienomis pardavimai augo 30-40 proc., o kai kurių prekių – kelis kartus. Jis pabrėžia, kad pavienių prekių trūkumų kai kur gali atsirasti, tačiau dažniausiai, jei nėra vienos prekės, šalia gali būti tokia pati, tik kitos rūšies.

Vaistinėse perkamiausi – maisto papildai

Vienas didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje „Eurovaistinė“ skaičiuoja, kad pastarosiomis dienomis visi pardavimai auga trečdaliu. Bendrovės komunikacijos vadovė Laura Bielskė sako, kad vaistinėse dažniausiai ieškoma dezinfekcinio skysčio, maisto papildų, vaistų nuo peršalimo.

„Klientai domisi ir dviems mėnesiams perka maisto papildus ir preparatus imunitetui stiprinti, įsigyja daug kosmetikos, Baltarusijos piliečiai gausiai perka receptinių vaistų, o lietuviai – vaistų nuo peršalimo. Pastebime, kad išaugęs tiek susidomėjimas „angliuku“, tiek visais būtinais namų vaistinėlės preparatais“, – BNS teigė L.Bielskė.

Pasak jos, tam tikrų rūšių dezinfekcijos priemonių vaistinėse trūksta, bet klientams siūlomos alternatyvos.

„Net jeigu pasiūlome kitas alternatyvas, klientai teigia verčiau palauks specifinės priemonės. Teiraujasi beveik kiekvienas“, – sakė L.Bielskė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų