Po inauguracijos Donaldo Trumpo vaikystės namas pabrango 10 kartų

Likus dviem dienoms iki Donaldo Trumpo inauguracijos buvo parduotas JAV prezidento vaikystės namas. Dabar jis vertinamas jau 10 kartų daugiau nei gruodį, kai jis buvo parduotas pirmą kartą, skelbia „Times Ledger“.
Donaldo Trumpo vaikystės namas
Donaldo Trumpo vaikystės namas / „Paramount Realty USA“ nuotr.

Namas rinkoje pasirodė pernai liepą. Tuomet jis buvo vertinamas 1,65 mln. dolerių. Tuomet namas pigo, nes krito D.Trumpo reitingai. Kaina nusmuko iki 1,4 mln. dolerių. Spalį savininkas nusprendė parduoti namą aukciono būdu, taip leidžiant nustatyti kainą patiems pirkėjams.

Aukcionas buvo numatytas spalio 19 dieną – trečiųjų prezidentinių debatų metu. Tačiau savininkas nusprendė atidėti pardavimą po rinkimų.

Aukcionas dėl didelio dėmesio po rinkimų buvo dar sykį nukeltas, pasakojo pardavimą organizavusios bendrovės „Paramount Realty USA“ įkūrėja Misha Haghani. Nesulaukus aukciono namą už neskelbiamą kainą įsigijo investuotojas Michaelis Davisas ir paskelbė aukciono datą – sausio 17 dieną.

„Tai yra JAV prezidento buvęs namas, kurį pastatė jo tėvas. (…) Tai yra lyg menas, todėl aukcionas buvo tinkamiausias būdas parduoti namą“, – M.Haghani tikino, kad parduoti namą nebuvo lengva užduotis.

Norą įsigyti šitą namą rugsėjį laidoje „The Tonight Show“ su Jimmy Fallonu išreiškė ir pats D.Trumpas. Laidoje jis parodė namo nuotrauką, prisiminė savo laimingą vaikystę: „Aš turėjau puikius tėvus, brolius ir seseris. Mano vaikystė buvo tikrai gera. Noriu jį įsigyti.“

Po rinkimų viena NT agentė leidiniui „The New York Post“ aiškino, kad šis namas gali būti vertas ir 10 mln. eurų.

„Namo vertė išaugo bent tris, jeigu ne 10 kartų. Jis galėtų būti paverstas į muziejų – taip būtų išnaudotas geriausiai“, – sakė jis.

Už kokią sumą aukcione buvo įsigytas namas, neatskleidžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis