Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Populiariausios dovanos Valentino dieną: nuo patalynės iki vibratoriaus už 100 eurų

Lietuviška šventė ar ne, lietuviai vis tiek mini Valentino dieną. Ir bene geriausiai tą pastebi prekybininkai, vasario 14 dieną parduodantys kaip niekad daug gėlių, įvairių širdies formos niekučių. Pastaruoju metu žmonės įsidrąsino mylimiesiems dovanoti ir intymius daiktus – pavyzdžiui, masažines žvakes ar poroms skirtus vibratorius.
Erotiškas Valentinas
Populiariausios dovanos Valentino dieną: nuo patalynės iki vibratoriaus už 100 eurų / 123RF.com iliustr.

Prekybos centruose įvairios smulkmenos pradedamos pardavinėti beveik iškart po to, kai žmonės nupuošia Kalėdų eglutes. Parduotuvės pelnosi ir iš labai tradicinių prekių, tokių, kaip gėlės arba saldumynai, taip pat nemažai uždirba iš mažiau įprastų, intymių prekių.

Graibsto patalynę

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, populiariausios Valentino dienos dovanos jau kelerius metus yra įvairūs suvenyrai, knygos, šlepetės, patalynės komplektai, taip pat tradiciškai yra dovanojamos skintos gėlės ir saldumynai.

Kaip 15min.lt sakė bendrovės komunikacijos vadovė Renata Saulytė, dovanų savo „valentinui“ žmonės pradeda ieškoti jau vasario pradžioje, tačiau labiausiai jų pardavimai išauga šventės išvakarėse ir šventinę dieną.

Prie saldžių patiekalų Valentino dienos stalui dažniausiai pasirenkamas putojantis vynas – pardavimai šventės dieną išauga iki 50 proc., – sakė R.Saulytė.

„Šiemet tradiciškai gausiai perkami įvairūs suvenyrai – širdelės formos lipdukai, magnetai, pagalvėlės, minkšti žaislai, puodeliai, taupyklės, nuotraukų rėmeliai, žvakės. Tarp dažniausiai pasirenkamų dovanų – ir patalynės komplektai, moteriškos šlepetės, chalatai, įvairios knygos ir pan.

Renkant dovanas mylimiesiems, nepamirštamos ir gėlės. Populiariausios skintos gėlės Valentino dienai – rožės, tulpės, kiek rečiau – narcizai. Iš vazoninių gėlių klientai dažniausiai pasirenka orchidėjas, rožytes ar raktažoles. Daugiausiai gėlių įsigyjama šventės dieną“, – sakė ji.

Fotolia nuotr./Stalo dekoravimas
Fotolia nuotr./Stalo dekoravimas

Ypač daug vasario 14 dieną parduoda širdelės formos saldumynų, pavyzdžiui, migdolinių braškių tortų: „Prie saldžių patiekalų Valentino dienos stalui dažniausiai pasirenkamas putojantis vynas. Apskaičiuota, kad šio gėrimo pardavimai šventės dieną išauga iki 50 proc. Pastebima, kad klientai turi mėgstamus gėrimus, kuriuos tradiciškai įsigyja, tačiau kasmet vis daugiau jų atranda ir dar neragautus gėrimus.“

Perka vyrai

Apie išaugusius saldumynų ir alkoholinių gėrimų pardavimus pasakoja ir prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Giedrė Bielskytė.

„Pastebime, kad daugiausiai žmonės perka saldumynus, taip pat padidėja vaisių pardavimai, pavyzdžiui, braškių parduodame daugiau, palyginti su paprasta savaite.

Žmonės taip pat daugiau perka alkoholinių gėrimų – putojančio vyno, šampano,  taip pat populiarūs saldūs likeriai ar trauktinės, pastebime didesnį susidomėjimą Europos vynais“, – sakė ji.

Ledai su šampanu
Ledai su šampanu

Pasak jos, dovanas Valentino dienai dažniausiai perka vyrai – jie renkasi kvepalus, lietuvišką kosmetiką.

„Pastebėjome, kad prieš Valentino dieną paauga išskirtinės lietuviškos kosmetikos „Uoga Uoga“ paklausa“, – sakė „Rimi“ atstovė.

Ne vien tik saldumynus mylimiesiems dovanoja žmonės. Pastaraisiais metais smarkiai auga ir intymių prekių paklausa. Internetinės parduotuvės prezervatyvai.lt vadybininkė Dalia 15min.lt pasakojo, kad Valentino dienos dovanai žmonės dažniausiai skiria 20-40 eurų, tačiau kartais įmantresniam daiktui nepagaili ir kelių šimtų eurų.

Mažiau praktiškos intymios dovanos

„Valentino dienai artėjant padaugėja netradicinių užsakymų. Tai yra mažiau praktiškos prekės – tokios, kurios kasdienybėje yra naudojamos rečiau, ištraukiamos iš spintos tik specialiomis progomis. Meilės dienai jos ypač tinka – tai gali būti kvepalai su feromonais aistros sužadinimui, masažinės žvakės ar poroms skirti vibratoriai“, – pasakojo parduotuvės vadybininkė.

Ypač populiarios intymios dovanos, kurios tinka ir moteriai, ir vyrui, pavyzdžiui, porai skirtas vibratorius, kainuojantis 100 eurų.

„O jis yra ypatingas –  jį galima valdyti nuotoliniu būdu per išmaniąją programėlę, esant toli nuo savo partnerės“, – pasakojo Dalia.

Pasak jos, žmonės nesidrovi pirkti ir dovanoti tokių intymių prekių.

„Mums klientai skambina žinodami konkrečius klausimus. Jie didžiąją dalį informacijos būna susirinkę internete ir tik nori pasitikslinti dėl konkrečios funkcijos, spalvos ar pristatymo ypatybių. Dažnai klientai skambina sakydami, kad perka prekę ne sau, taip jie jaučiasi laisviau ir drąsiau. Panašu, kad šiais laikais dauguma žmonių į savo intymų gyvenimą žiūri atsakingiau ir tikrai nesidrovi dovanoti intymių dovanų“, – kalbėjo prezervatyvai.lt vadybininkė.

Fotolia nuotr./Pora
Fotolia nuotr./Pora

„Amžius, ko gero, svyruoja ties 19-37 metais. Skirtumus jaučiame tik remdamiesi tais klientais, kurie perka ne prezervatyvus, o kitokias intymias prekes. Skambina 25-50 metų amžiaus žmonės. Natūralu, kad vyresni žmonės turi ir daugiau pinigų. Be to, panašu, kad vyresni žmonės labiau žino, ko nori“, – pasakojo Dalia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos