Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Populiariausių „influencerių“ sąrašas – kiek jie uždirba ir kaip tokiu tapti

Nuomonės formuotojai arba „influenceriai“ – vis labiau populiarėjanti profesija. Iš šalies gali atrodyti, kad šie žmonės „nieko neveikia“, dirba mažai, o susižeria tūkstančius eurų. Tačiau šis darbas reikalauja nuolatinio aktyvumo, tobulėjimo ir kartais daugybės valandų, praleistų turinio kūrimui. Tiesa, už gerą darbą bei atsidavimą reklamuojami prekių ženklai dosniai atsilygina.
Naglis Bierancas, Paulius Mikolaitis
Naglis Bierancas, Paulius Mikolaitis / 15min nuotr.

Kaip sako patys „influenceriai“, jų atlygis itin priklauso nuo populiarumo, turinio aktualumo ir nuolatinio tobulėjimo. Įkainiai didinami atsižvelgiant į daugybę faktorių. Prieš dvi savaites paskelbtas populiariausiųjų Lietuvos nuomonės formuotojų sąrašas sudarė sąlygas padidėti į jį patekusių lietuvių atlygiui.

Antrą vietą sąraše užėmęs Naglis Bierancas sako, kad jo įkainius skaičiuoja agentūra, kuri vertina visą rinką, sekėjų skaičiaus pokytį ir kartais juos keičia: „Manau, vienu metu skirtingų „influencerių“ kainos nelabai skiriasi, bet reikėtų klausti specialistų. Visai neseniai įkainiai pasikeitė, galbūt dėl to populiariausiųjų sąrašo paskelbimo.

Jeigu stovi vietoje ir netobulėji, nemanau, kad įkainiai kils. Kai matomas progresas, integracijos būna sėkmingesnės, o rodikliai gerėja, tai jau ženklas, kad galima didinti įkainius. Kartais užmiegi ant laurų, pavyzdžiui, vasara, nesinori nieko daryti, tingisi, geriau paatostogauti. Jeigu tik įdedi mažiau pastangų, pateiki mažiau turinio, iškart matai, kad rezultatai prastėja“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?