Kaip sako patys „influenceriai“, jų atlygis itin priklauso nuo populiarumo, turinio aktualumo ir nuolatinio tobulėjimo. Įkainiai didinami atsižvelgiant į daugybę faktorių. Prieš dvi savaites paskelbtas populiariausiųjų Lietuvos nuomonės formuotojų sąrašas sudarė sąlygas padidėti į jį patekusių lietuvių atlygiui.
Antrą vietą sąraše užėmęs Naglis Bierancas sako, kad jo įkainius skaičiuoja agentūra, kuri vertina visą rinką, sekėjų skaičiaus pokytį ir kartais juos keičia: „Manau, vienu metu skirtingų „influencerių“ kainos nelabai skiriasi, bet reikėtų klausti specialistų. Visai neseniai įkainiai pasikeitė, galbūt dėl to populiariausiųjų sąrašo paskelbimo.
Jeigu stovi vietoje ir netobulėji, nemanau, kad įkainiai kils. Kai matomas progresas, integracijos būna sėkmingesnės, o rodikliai gerėja, tai jau ženklas, kad galima didinti įkainius. Kartais užmiegi ant laurų, pavyzdžiui, vasara, nesinori nieko daryti, tingisi, geriau paatostogauti. Jeigu tik įdedi mažiau pastangų, pateiki mažiau turinio, iškart matai, kad rezultatai prastėja“.