Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Populiarinti lietuvišką midų ir putojantį vyną Kinijoje ir JAV – 1,6 mln. eurų

Siekiant populiarinti Europos Sąjungos (ES) maisto produktus Europoje ir pasaulyje, Lietuvai šią savaitę skirta 1,6 mln. eurų lietuviško midaus ir putojančio vyno populiarinimui Kinijoje ir JAV.
Vienas Kinijos bankas siūlo automatiškai pervesti didžiąją dalį vyro uždarbio į žmonos sąskaitą
Kinija / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Midaus ir putojančio vyno (su vyninių vynuogių veislių nuoroda) viešinimui Kinijoje skirta 376 tūkst. eurų, o JAV –1,38 mln. eurų. Europos Komisija (EK) spalio 16 dieną patvirtino dvi Lietuvoje registruoto Baltijos gėrimų pramonės aljanso programas, jas administruos Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūra.

Trejų metų trukmės programos lėšos skirtos gaminių degustacijai ir informaciniams stendams prekybos vietose, seminarams, verslo susitikimams, dalyvavimams parodose, reklamai naujienų portaluose ir socialiniuose tinkluose, spaudoje, televizijoje.

Iš viso įvairioms programoms iš Europos Sąjungos žemės ūkio biudžeto skirta 172,5 mln. eurų. Per trejus metus už šiuos pinigus bus surengtos 79 kampanijos, skirtos, pavyzdžiui, pieno produktams, alyvuogėms ir alyvuogių aliejui, vaisiams ir daržovėms populiarinti.

EK kasmet parengia programą, kurioje nustato ES žemės ūkio produktų populiarinimo strateginius prioritetus bei finansavimo kriterijus ir numato produktus bei galimas rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?