Norėdamas naudotis pervedimų pagal telefono numerį paslauga, vartotojas turės banko mobiliojoje programėlėje duoti sutikimą susieti savo telefono numerį su pasirinkta sąskaita. Į šią sąskaitą jis gaus mokėjimus iš kitų paslaugos naudotojų. Pinigams pervesti tereikės pasirinkti mobiliojoje programėlėje gavėją iš kontaktų sąrašo arba suvesti lėšų gavėjo telefono numerį. Pervedimas bus galimas, jeigu gavėjas taip pat bus susiejęs savo telefono numerį su sąskaita.
Besinaudojantiems mokėjimo paslaugų krepšeliais, į kuriuos įskaičiuojami ir pavedimai, pervedimai pagal telefono numerį papildomai nekainuos. Kitiems klientams šių pervedimų kaina bus tokia pati kaip ir vietinių pervedimų.
„Tai leis dar geriau panaudoti momentinių mokėjimų privalumus. Tokie pervedimai yra puiki alternatyva atsiskaitymams grynaisiais pinigais, nes leis sumokėti čia ir dabar bet kuriuo paros metu vienu ekrano prilietimu – lėšos iš karto įkris į gavėjo sąskaitą“, – sako Lietuvos banko valdybos narys Marius Jurgilas.
M.Jurgilas pabrėžia, kad mokėjimai pagal telefono numerį galėtų būti naudingi ir verslui, ypač smulkiajam.
„Mokėjimo pagal telefono numerį paslaugai nereikia jokių papildomų investicijų ir ji galėtų būti puiki alternatyva kitoms atsiskaitymo priemonėms, pavyzdžiui, mažose parduotuvėse, kirpyklose ar pan.“, – teigia jis. Tikimasi, kad bankai įvertins šią galimybę ir netolimoje ateityje pritaikys paslaugą verslo poreikiams.
Iniciatyva sukurti telefono numerio susiejimo su mokėjimo sąskaitos numeriu sistemą Lietuvos banke kilo 2018 m. pavasarį, ją aktyviai palaikė šalies komercinių bankų bendruomenė, du jos bankai šiandien jau gali pasiūlyti šią itin patogią paslaugą savo klientams, Šiaulių bankas planuoja tai padaryti kitais metais. Lietuvos bankas kviečia ir kitus Lietuvos bei užsienio šalių bankus, kredito unijas, mokėjimo ir el. pinigų įstaigas prisijungti prie šios sistemos ir sudaryti savo klientams galimybę naudotis greitais ir patogiais mokėjimais.